2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 96
PricelineUS$ 100
Hotels.comUS$ 96
Melia.comUS$ 99
TravelocityUS$ 96
Lol.travelUS$ 117
Beoordeeld op 27 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel. Kamers zijn netjes, locatie precies tussen centrum en strand en op loopafstand vd grote winkelcentra. Personeel is erg vriendelijk. We boekten mede vanwege zwembad, maar die is alleen bizar koud!! Je zou verwachten dat het nu iets verwarmd zou worden. Aardige tegenvaller!!!

Kamertip: Zwembad in naseizoen is bizar koud!
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 13 september 2021

Vriendelijke mensen, ruime premium kamer . Betaalbare drankjes in de bar. Goede gevarieerdheid van het ontbijt.

We hebben 1 dag geen gratis waterflessen gekregen. Daardoor hebben we extra water aangeschaft. Mini minpuntje.

Net zwembad, goede bedden openingtijden.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Beoordeeld op 13 september 2021

Perfecte ligging nabij 3 prachtige winkelcentrums op 35 minuten lopen vanaf het strand, en 5 minuten vanaf het turia park met de prachtige tuinen en bezienswaardigheden. Nette schone kamer met airco, Badkamer met ligbad. Heerlijk zwembadje om middags nog wat bij te komen. Heel goed ontbijt. Ook voor minder mobiele mensen perfect, mijn scootmobieltje wat ik gehuurd had pastte overal in de lift en in de kamer.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Het hotel is mooi en worst goed schoongemaakt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is klein, maar wij vonden het groot genoeg om even aan te liggen. Zee is met de bus 10 minuten. Oude binnenstad is mooi om te bezoeken, WIJ hadden fietsen gehuurd bij het hotel en zijn door het mooie park er naar toe gefietst, is niet ver. Alles ligt dicht in de buurt, groot winkelcentrum, restaurant

Kamertip: Wij kregen een upgrade aangeboden dit koste 50 euro voor 5 nachten dit was het niet waard, standaard kamer verschilt niet veel
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Yolanda M, Guest Experience van Hotel Valencia Oceanic, affiliated by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Dear peggy682019, thank you very much for choosing us as your place of accommodation in Valencia and also for having rated us with the highest possible score on tripadvisor.

We are glad to know that we have reached your expectations with our facilities and also with the kindness and service received by the entire hotel team.

We hope to receive you again among us on your next visit to our city.

Your faithfully,
Yolanda Moreno
Guest Experience

Beoordeeld op 22 juni 2019

Hotel heeft goede ligging tussen strand en stad; met fiets ca 10 minuten naar stad en 10 minuten naar strand. Mooie kamer; qua faciliteit hebben we bij boeking bewust gekeken naar zwembad maar in praktijk alleen op laatste dag gebruik van gemaakt. Zwembad alleen te gebruiken tussen 10.00 uur en 20.30 uur. Even wat later op de avond nog even zwemmen, of juist voor het ontbijt, is er niet bij. Ivm glutenvrij dieet van mijn vrouw hadden we dit vooraf aangegeven. Het ene personeelslid ging daar pro actiever mee om dan de ander; de een gaf aan dat er een glutenvrij hoekje was waarna glutenvrij brood pas na enkele keren vragen kwam de ander kwam er wel snel mee waarbij we toch ook een paar keer hebben gehad dat er maar 1 glutenvrij broodje geleverd werd; toch vrij weinig. Een paar keer meegemaakt dat het niet afgebakken was in de oven maar in de magnetron. Bij ontbijt viel het op dat er weinig verrassends was; bijna iedere dag nagenoeg het zelfde (vorig jaar in Barcelona meegemaakt dat er bijv iedere dag andere taarten stonden). Fietshuur via het hotel was handig; wel iets duurder dan normaal in stad. Via fixed price op terugweg gebruik gemaakt van taxi (via hotel arrangement 22 euro). Achteraf bleek tijdens de route dat dit bedrag ook aardig overeen kwam met de daadwerkelijke prijs (waarbij wij geen files hadden op rit naar vliegveld).

Datum van verblijf: juni 2019
Yolanda M, Guest Experience van Hotel Valencia Oceanic, affiliated by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Dear Aalvanger, first of all, we want to thank you for choosing us as your place of accommodation in Valencia, and also, that you have shared with us your broad opinion after your stay with us.

Secondly, to inform you for a next occasion, that for a better forecast and organization, it is better to write down in your reservation the need for bread and gluten-free products and also to comment on your arrival to our reception team.

Convey our surprise about your comment about the variety of our breakfast, since it has a wide variety of fruits, cold meats, yoghurts, cereals, cookies, sweets, hot food, juices, nuts, etc ...

We hope to have the opportunity to welcome you again between us on your next visit to Valencia. I guarantee that on our part, we will do everything possible to enjoy a happy stay.

Your faithfully,
Yolanda Moreno