Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel hoor, als je ter plekke ontbijt erbij neemt voor je verblijf betaal je 12 euro. Dat is het niet helemaal waars maar wel makkelijk.
Het zwembad is erg klein, eromheen een kunstgrasveld met veel te weinig bedden. Het ligt wel heel centraal.

Hm. Volgende keer een appartementje met het gezin.

Datum van verblijf: augustus 2018
Yolanda_TrypO, Guest Experience van Hotel Valencia Oceanic Managed by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2018

Dear GlobetrottersCevat,

We want to thank you for choosing us as your place of accommodation in Valencia.

We regret not having met your expectations during your stay, as all the Tryp Oceanic team, we work for and for our clients.

We hope to have the opportunity to welcome you again among us next time.

Kind regards,

Beoordeeld op 15 juni 2018

Pluspunten
Personeel
water druk
ontbijd
gehorigheid.

min punten
Vloer geheel versleten in de kamer
Bad is aan vervanging toe
geen water complimentair.

En dat in deze enquête jebeordeling minimaal 200 tekens lang moet zijn!!!!!!!!!!!

Kamertip: Zorg ervoor dat die vloer vervangen wordt en dat het bad vervangen wordt. de kussens waren te zacht. voor de rest prima.
Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Yolanda_TrypO, Guest Experience van Hotel Valencia Oceanic Managed by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2018

Dear rvandendungen, we want to thank you for choosing us as your place of accommodation in Valencia, and also, that you have dedicated a few minutes of your time in transmitting your opinion through tripadvisor.

We hope you give us the opportunity to meet you again between us on your next visit to Valencia.

Beoordeeld op 22 mei 2018

dit hotel is prettig en van alle gemakken voorzien. Dichtbij de belangrijkste bezienswaardigheden met name de nieuwe witte architectuur sop loopafstand. Naar het centrum oud moet je een taxi nemen, naar het strand ook.

Datum van verblijf: mei 2018
Yolanda_TrypO, Guest Experience van Hotel Valencia Oceanic Managed by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Dear DorienvD59, we are pleased to know that you have felt good among us and that we have found you a pleasant and calm team.

Without a doubt, our privileged location in the new area of the city is wonderful.

Do not hesitate to contact us during your next visit to Valencia.

Sincerely,

Beoordeeld op 14 mei 2018

Hotel heeft een upgrade nodig, het ziet er niet erg gezellig uit.
Ook in de ontbijtzaal / restaurant hadden een sobere uitstraling.
De kamer was goed maar ook daar zou een upgrade niet misstaan.
De prijs / kwaliteit verhouding is niet helemaal wat het zou moeten zijn.
Jammer want het zou zoveel beter kunnen en de ligging is perfect.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Yolanda_TrypO, Guest Experience van Hotel Valencia Oceanic Managed by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Dear hansmuts, first of all, we want to thank you for choosing us as your place of accommodation in Valencia, and also, that you have valued our privileged location in the new area of the city.

Secondly, we appreciate that you have shared your opinion with us about our facilities do not hesitate to consider.

We hope in your next visit to our hotel, you can enjoy the improvements we are making.

Beoordeeld op 13 april 2018

Net en vriendelijk personeel, mooie kamers, prima ligging tov stad, haven en strand, zat restauranjtes op de buurt, niets aan toe te voegen. Ontbijt lekker en gevarieerd. Sauna wat klein en weinig ruimte om te relaxen na een suana gang. dat moet buiten op het dakterrasje gebeuren.

Datum van verblijf: april 2018
Yolanda_TrypO, Guest Experience van Hotel Valencia Oceanic Managed by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2018

Dear APPELL,

First of all, we want to thank you for choosing us as your place of accommodation in Valencia, and especially, that you have rated us with the highest tripadvisor score.

Secondly, on behalf of the entire Tryp Oceanic team, we thank you for having valued our kindness and also, our caring and pampered breakfast, prepared each day with the greatest affection of our chefs.

We are happy to know that we have reached your expectations with our privileged location and with our facilities.

We take note on your opinion about the sauna, do not hesitate to consider.

We hope to see you again on your next visit to our city.