Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 85
Hotels.comUS$ 85
TravelocityUS$ 85
PricelineUS$ 85
FindHotelUS$ 85
travelup.comUS$ 94
Beoordeeld op 5 juni 2019

Een echte aanrader, een fijn hotel, vriendelijk personeel, verzorgde kamers en mooi restaurant.
De ligging van het hotel was zeer interessant, vlakbij Turia en modern complex. Ook de winkelcentra waren in een korte nabijheid.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Julio K, Gerente van NH Valencia Las Artes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019

Dear client,

Thanks for your nice word and to share it in this web.

We hope you could repeat your nice stay soon.

Have a nice day

Quality Supervisor.

Beoordeeld op 4 juni 2019

Goed gelegen hotel op ongeveer 30’ wandelen van het oud centrum en metrostation.
Bushalte tegenover hotel die je naar het centrum brengt. Zeer verzorgd ontbijt en vriendelijk personeel. Zeer goede bedden. Minpuntje is de ligging aan een drukke 4-vaksbaan. We hadden een rustige kamer, enkel maanden voor aankomst, gevraagd omdat we geen stadslawaai gewoon zijn maar daar is spijtig genoeg geen gehoor aan gegeven.

Good morning dear costumer,

First of all, we would like to thank you for your review about our hotel. Moreover, I am happy to read that you could enjoy our marvelous location close to the city of Arts and Science complex and our friendly and professional staff.
Nevertheless, we regret that the sleep quality was not the best, we will try to solve these kind of problem.

Thank you.

Beoordeeld op 27 mei 2019 via mobiele applicatie

We hebben in dit hotel een weekend verbleven. Kamer op de vierde verdieping. Badkamer ok, met douche in bad, wastafel en toilet. Kamer ruim genoeg, twee aan elkaar geschoven bedden. Voor vervoer kan je gebruik maken van het Valenbisi fietssysteem, dat een station tegenover het hotel heeft.
Omdat we via Expedia geboekt hadden moesten we ontbijt bijbetalen, €18,90 p.p. Ondanks dat het een uitgebreid ontbijt was, is dat wel ‘buiten proportie’. Bij een bar om de hoek kan je voor dat bedrag een week ontbijten met natuurlijk een beperkter aanbod.
Kale kamerprijs zonder meer zeer redelijk.

Datum van verblijf: mei 2019
Julio K, Gerente van NH Valencia Las Artes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2019

Good afternoon dear costumer,

First of all, I would like to thank you for you review about our hotel and also for the trust in NH for your stay in Valencia.
Furthermore, I am happy to read that you could enjoy our nice rooms and our high-quality breakfast. Nevertheless, we regret that the price was not the best in you opinion.
Finally, I wish you can repeat this amazing experience in Valencia.

Thank you.

Beoordeeld op 14 mei 2019

Heel goed en tevreden. Heel vriendelijk personeel en een top ontbijt. De parkeergarage is wat krapjes met een te grote auto maar dat is gewoon even wennen. Ik kom er graag nog een keer voor een zaken verblijf

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Julio K, Gerente van NH Valencia Las Artes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2019

Good afternoon dear client,

First of all, I would like to thank you for your review about our hotel, it is a big help for us in order to improve the servicies. On the other hand, I am happy to read that you enjoyed our polite staff and our marvelous and healthy breakfast. We regret that the parking and not was perfect for your preferences, we will try to change it in a near future.

Thank you againd. We hope that you can came back to Valencia in a near future.

Beoordeeld op 17 april 2019

Super hotel met een fantastische ligging vlakbij de prachtige City of Arts and Sciences site, vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk gevarieerd ontbijtbuffet en gezellige kamers met King Size bedden!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Julio K, Gerente van NH Valencia Las Artes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Good morning dear costumer,

Thank you for your trust in NH hotels and for you time to prepare a comment. It helps us to improve day by day.
On the other hand, I am happy to read the good opinion about our marvelous location near to City of Arts and Science complex.

Thank you, I hope that you can repeat the experience in a near future.

Regards,