Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 85
Hotels.comUS$ 85
TravelocityUS$ 85
PricelineUS$ 85
FindHotelUS$ 85
ZenHotels.comUS$ 94
Beoordeeld op 27 mei 2019 via mobiele applicatie

We hebben in dit hotel een weekend verbleven. Kamer op de vierde verdieping. Badkamer ok, met douche in bad, wastafel en toilet. Kamer ruim genoeg, twee aan elkaar geschoven bedden. Voor vervoer kan je gebruik maken van het Valenbisi fietssysteem, dat een station tegenover het hotel heeft.
Omdat we via Expedia geboekt hadden moesten we ontbijt bijbetalen, €18,90 p.p. Ondanks dat het een uitgebreid ontbijt was, is dat wel ‘buiten proportie’. Bij een bar om de hoek kan je voor dat bedrag een week ontbijten met natuurlijk een beperkter aanbod.
Kale kamerprijs zonder meer zeer redelijk.

Datum van verblijf: mei 2019
Julio K, Gerente van NH Valencia Las Artes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2019

Good afternoon dear costumer,

First of all, I would like to thank you for you review about our hotel and also for the trust in NH for your stay in Valencia.
Furthermore, I am happy to read that you could enjoy our nice rooms and our high-quality breakfast. Nevertheless, we regret that the price was not the best in you opinion.
Finally, I wish you can repeat this amazing experience in Valencia.

Thank you.
Kind regards.

Beoordeeld op 14 mei 2019

Heel goed en tevreden. Heel vriendelijk personeel en een top ontbijt. De parkeergarage is wat krapjes met een te grote auto maar dat is gewoon even wennen. Ik kom er graag nog een keer voor een zaken verblijf

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Julio K, Gerente van NH Valencia Las Artes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2019

Good afternoon dear client,

First of all, I would like to thank you for your review about our hotel, it is a big help for us in order to improve the servicies. On the other hand, I am happy to read that you enjoyed our polite staff and our marvelous and healthy breakfast. We regret that the parking and not was perfect for your preferences, we will try to change it in a near future.

Thank you againd. We hope that you can came back to Valencia in a near future.
Kind regards.

Beoordeeld op 17 april 2019

Super hotel met een fantastische ligging vlakbij de prachtige City of Arts and Sciences site, vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk gevarieerd ontbijtbuffet en gezellige kamers met King Size bedden!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Julio K, Gerente van NH Valencia Las Artes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Good morning dear costumer,

Thank you for your trust in NH hotels and for you time to prepare a comment. It helps us to improve day by day.
On the other hand, I am happy to read the good opinion about our marvelous location near to City of Arts and Science complex.

Thank you, I hope that you can repeat the experience in a near future.

Regards,

Beoordeeld op 9 december 2018

In dit hotel word je altijd erg gastvrij ontvangen, de kamers zijn schoon en is voorzien van alle benodigdheden. Je fiets makkelijk naar het centrum en het strand. Mag altijd graag komen in dit hotel.

Kamertip: Voor rust vraag een kamer aan park zijde
Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Julio K, Gerente van NH Valencia Las Artes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Dear client,

Thanks for such nice words.

It is very nice you enjoy our location near of everything in the city of Valencia, as well as you have spent a nice stay due to our staff service.

It would be a pleasure if you could repeat your visit again soon.

Yours failthfully

Julio Krebs
Director NH Valencia Las Artes

Beoordeeld op 27 november 2018

het hotel ziet er mooi uit maar zeer onpersoonlijk / garage 22 euro per nacht / kamers zijn sober en alhoewel we op het 4de verdiep zaten hadden we zeer veel last van het straatlawaai / ook bleef er straatlicht binnen schijnen en dat is nogal storend. Een klein flesje water per kamer

Datum van verblijf: november 2018
Julio K, Gerente van NH Valencia Las Artes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Dear client,

Thanks for your opinion and for having choosen our hotel to visit Valencia.

We will consider your words to improve our hotel services and we hope you could repeat your stay to check it.

Best regards,

Yours sincerely