“Prijs-kwantiteitverhouding slecht”

Keukens: Gezond
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker maar veel te duur voor de hoeveelheid die je krijgt. “2 pannenkoeken met Nutella = 2 pannenkoeken met straal van 4 cm en 2mm dik = €7,95. Een cappucino kost over de €5,-... Zo bijzonder is het ook weer niet.

30 mei 2018 beoordeeld

Cappuccino is in meer plaatsen in Spanje te vinden. Wij kwamen ook in Palma de Mallorca. Stijl is hetzelfde: beetje chic, goed gedekte tafels en prima gerechten. Is wel flink aan de prijs; kost wat maar dan heb je ook wat. Grootste ergernis is echter de trage bediening; zelfs voor Spaanse begrippen is die uitermate traag en enorm inefficiënt.
Als je niet zelf actie onderneemt ben je zo een uur verder en dat is echt zonde voor zo'n mooie zaak op het drukste punt van Valencia.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen daar aan en wachten 30 min. wachten 2 keer vragen en krijgen niks we zijn toen weggelopen.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ober staat binnen een minuut al bij je of je iets wil drinken. Als je het dan niet weet, heb je een probleem, want het duurt vervolgens een halfuur voordat je de kaart krijgt. Na nog eens driekwartier wachten eindelijk ons drankje gekregen (wat overigens prima was) en na het drankje nog minstens 20 minuten moeten wachten op de rekening (€ 19,- voor twee drankjes, behoorlijk prijzig), waarbij de ober (zeer onvriendelijk en niet gemotiveerd) automatisch ervanuit gaat dat € 20,- wel goed zal zijn.

Totaal 2,5 uur doorgebracht voor een drankje. Zeker geen aanrader!

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al bij veel cappuccino’s geweest in verschillende Spaanse steden maar deze is gewoon slecht. De bediening is ondermaats en arrogant , de cappuccino slecht en de wa httijd is enorm. Absoluut geen aanrader. Raar want bv op Ibiza, Marbella en Palma de Mallorca zijn de allen super. Toch kwestie van goed personeel.

Reizigers die Cappuccino Grand Cafe bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Cappuccino Grand Cafe geweest? Deel je ervaringen!