3 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 224
Hotels.comUS$ 224
HurbUS$ 228
Beoordeeld op 29 april 2022

Hotel Caro was een oase van rust midden in de oude stad. Alles in het oude centrum is op korte loopafstand. Wil je naar de haven of het strand? Dan is er op 100 meter lopen een fiets- en stepverhuur. Vanaf het hotel ben je zo in het uitgestrekte park dat 8 km lang door de stad slingert, zodat je op een superleuke en veilige manier snel op elke plek bent waar je wilt zijn. We hadden een geweldige suite (met bad in de kamer) op de bovenste verdieping. Met mijn verjaardag werden we verrast met champagne en een taartje. Tuin en zwembad niet groot, maar doet luxe aan. Het ontbijt was perfect, met een continentaal buffet en de mogelijkheid om vanaf de uitgebreide kaart wat te bestellen. Leuk dat er een aantal Nederlandse stagiaires waren. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Zo kregen we bij aankomst meteen een kaart en werden in 10 minuten de hoogtepunten van de stad aangekruist en goede tips gegeven. Ik zou een volgende keer niet eens een ander hotel overwegen.

Datum van verblijf: april 2022
Caro Hotel, Director General van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2022

Dear Mr. C0ebergh,

Thank you very much for trusting Caro Hotel during your stay in Valencia. We thank you for taking the time to share your experience.

We are proud to read comments like yours and that you have appreciated the small details that we like to surprise our customers, because for us there is nothing more important than to have enjoyed and rested in our hotel, and we are glad to know that it has been so.

We hope to see you again in the near future.

Best regards.

Beoordeeld op 29 april 2022 via mobiele applicatie

Bij aankomst in het Caro Hotel erg goed en vriendelijk ontvangen. De kamer was heel mooi en netjes. De mini bar werd elke dag aangevuld en er waren lekkere verzorgingsproducten. ‘s avonds heerlijke cocktails gedronken aan de bar, gemaakt door een vriendelijke barman. Wij hebben genoten van het Caro Hotel, en komen graag nog een keer terug. Caro is zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: april 2022
Caro Hotel, Director General van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Thank you very much for the great rating you have given us for all our services, and your appreciation of the small details which is very important to us.

We like to know that you enjoyed good cocktails in our beautiful Metabar.

We look forward to seeing you again the next time you visit Valencia.

Best regards.

Beoordeeld op 18 april 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst, onmiddellijk 5 sterren gevoel, vlotte checkin, begeleid naar kamer met uitleg, goeie badproducten, mooie bar met terras, drankje aangeboden, zwembad meer als decoratie, klein. Mooi en lekker ontbijtbuffet, ook nog a carte pancakes, eitjes,.. bestellen. Alleen de matrassen minder comfortabel

Kamertip: 5 * service
Datum van verblijf: april 2022
Caro Hotel, Director General van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2022

Thank you very much for your review. It is a pleasure to hear that you enjoyed your stay.

We look forward to seeing you again in the near future.

Kind regards.

Beoordeeld op 23 oktober 2021

Ontvangst was wat rommelig en kan echt een stuk beter. Kamer was geweldig, stil en schoon. Ontbijt was 1000 punten Valet parking is super geregeld. We gaan zeker terug! Mini bar is inclusief en wordt bijgevuld, wat niet vaak voorkomt. Welkomst drankje naar keuze van het huis, wat ook niet op deze manier vaak voorkomt. Kortom een gewldig leuk hotel en een aanrader!

Kamertip: Kamer 5 is groot en stil met eigen balkon met twee ligbedden, gericht op de binnenplaats.
Datum van verblijf: oktober 2021
Caro Hotel, Director General van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Thank you for choosing  Caro hotel for your stay in Valencia.
We appreciate your comments that you enjoyed and rested in your room, as well as the service you received from our staff.
We are pleased that you gave us such a high rating for our breakfast, there is nothing more important to us than the satisfaction of our guests and we are glad to hearthat this was the case.

We have noted your comments about the reception and willpass them on to the team.

We look forward to welcoming you back to our hotel.

Kind regards,
Caro HotelTeam

Beoordeeld op 23 oktober 2019 via mobiele applicatie

Geweldige uitvalsbasis gelegen in het hart van het oude centrum. Heeft alles wat je van een boetiek hotel mag verwachten. De mix van artifacts uit de begintijd van Valencia en de strakke design vormen het bijzondere decor van het hotel. Dit in combinatie met de uitstekende service maakt het geheel af. De kleinschaligheid en het bijzondere karakter leent zich minder voor gezinnen met kleine kinderen. Het zwembad is meer voor de decor dan functioneel. Het ontbijt en vooral de diversiteit en service mag bijzonder worden genoemd. Een echte aanrader voor stellen die eens wat anders willen.

Datum van verblijf: oktober 2019
CaroHotelVLC, Director de Relaciones Públicas van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2019

Beste Mr. Steven,

Als eerste willen wij u graag hartelijk bedanken voor uw positieve reactie.

Wij zijn erg blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Omdat wij een monument hotel zijn is onze authenticiteit erg belangrijk voor ons, en wij vinden het dan ook fijn dat u dit heeft kunnen herkennen.

Wij hopen u in de toekomst graag nogmaals te verwelkomen.