2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 224
TravelocityUS$ 224
HurbUS$ 231
Beoordeeld op 29 april 2022 via mobiele applicatie

Bij aankomst in het Caro Hotel erg goed en vriendelijk ontvangen. De kamer was heel mooi en netjes. De mini bar werd elke dag aangevuld en er waren lekkere verzorgingsproducten. ‘s avonds heerlijke cocktails gedronken aan de bar, gemaakt door een vriendelijke barman. Wij hebben genoten van het Caro Hotel, en komen graag nog een keer terug. Caro is zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: april 2022
Caro Hotel, Director General van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Thank you very much for the great rating you have given us for all our services, and your appreciation of the small details which is very important to us.

We like to know that you enjoyed good cocktails in our beautiful Metabar.

We look forward to seeing you again the next time you visit Valencia.

Best regards.

Beoordeeld op 18 april 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst, onmiddellijk 5 sterren gevoel, vlotte checkin, begeleid naar kamer met uitleg, goeie badproducten, mooie bar met terras, drankje aangeboden, zwembad meer als decoratie, klein. Mooi en lekker ontbijtbuffet, ook nog a carte pancakes, eitjes,.. bestellen. Alleen de matrassen minder comfortabel

Kamertip: 5 * service
Datum van verblijf: april 2022
Caro Hotel, Director General van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2022

Thank you very much for your review. It is a pleasure to hear that you enjoyed your stay.

We look forward to seeing you again in the near future.

Kind regards.

Beoordeeld op 23 oktober 2021

Ontvangst was wat rommelig en kan echt een stuk beter. Kamer was geweldig, stil en schoon. Ontbijt was 1000 punten Valet parking is super geregeld. We gaan zeker terug! Mini bar is inclusief en wordt bijgevuld, wat niet vaak voorkomt. Welkomst drankje naar keuze van het huis, wat ook niet op deze manier vaak voorkomt. Kortom een gewldig leuk hotel en een aanrader!

Kamertip: Kamer 5 is groot en stil met eigen balkon met twee ligbedden, gericht op de binnenplaats.
Datum van verblijf: oktober 2021
Caro Hotel, Director General van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Thank you for choosing  Caro hotel for your stay in Valencia.
We appreciate your comments that you enjoyed and rested in your room, as well as the service you received from our staff.
We are pleased that you gave us such a high rating for our breakfast, there is nothing more important to us than the satisfaction of our guests and we are glad to hearthat this was the case.

We have noted your comments about the reception and willpass them on to the team.

We look forward to welcoming you back to our hotel.

Kind regards,
Caro HotelTeam

Beoordeeld op 23 oktober 2019 via mobiele applicatie

Geweldige uitvalsbasis gelegen in het hart van het oude centrum. Heeft alles wat je van een boetiek hotel mag verwachten. De mix van artifacts uit de begintijd van Valencia en de strakke design vormen het bijzondere decor van het hotel. Dit in combinatie met de uitstekende service maakt het geheel af. De kleinschaligheid en het bijzondere karakter leent zich minder voor gezinnen met kleine kinderen. Het zwembad is meer voor de decor dan functioneel. Het ontbijt en vooral de diversiteit en service mag bijzonder worden genoemd. Een echte aanrader voor stellen die eens wat anders willen.

Datum van verblijf: oktober 2019
CaroHotelVLC, Director de Relaciones Públicas van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2019

Beste Mr. Steven,

Als eerste willen wij u graag hartelijk bedanken voor uw positieve reactie.

Wij zijn erg blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Omdat wij een monument hotel zijn is onze authenticiteit erg belangrijk voor ons, en wij vinden het dan ook fijn dat u dit heeft kunnen herkennen.

Wij hopen u in de toekomst graag nogmaals te verwelkomen.

Beoordeeld op 15 september 2019

Hotel rustig gelegen en toch vlakbij de binnenstad ; alles op wandelafstand. Top service van begin tot einde door het voltallige personeel en altijd vriendelijk en tot alles bereid ; niets was teveel. Mooie en verzorgde kamers met heel goede bedden. Uitgebreid ontbijtbuffet is ook heel goed . Bij ons volgende bezoek aan Valencia hoeven we alvast niet te zoeken naar een andere verblijfplaats want hotel Caro is kortom TOP ! G & K uit België

Datum van verblijf: september 2019
CaroHotelVLC, Director de Relaciones Públicas van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2019

Goedemiddag,

Heel erg bedankt voor uw leuke en positieve reactie!

Wij vinden het erg fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Wij hopen u dan ook snel weer bij ons te verwelkomen.