Beoordeeld op 14 juli 2018

Het Caro hotel is zeer goed gelegen in een rustige straat van de oude stad en toch kort bij alles. De mensen aan de receptie zijn zeer vriendelijk en efficient, het ontbijt lekker, de bediening is overal optimaal. Kamers zijn top. een echte aanrader

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer centrale ligging tov restaurantjes en toeristische binnenstad. Goed te bereiken met de metro en klein stukje lopen maar taxi naar vliegveld is ook snel en niet duur.
Mooie gerenoveerde kamers.
Uitgebreid ontbijt, behulpzaam personeel.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
CaroHotelVLC, Director de Relaciones Públicas van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2018

Beste SteefD24,

Het is een genoegen om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad in Valencia.

Hartelijk dank voor uw attente woorden over ons hotel en uitzonderlijk het personeel.

Het team doet zijn uiterste best de gasten, wanneer nodig, te hulp te staan, en de best mogelijke ervaring te geven tijdens hun verblijf in Valencia.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Team Caro Hotel

Beoordeeld op 26 februari 2018 via mobiele applicatie

Onze eerste trip naar Valencia wilden we vanuit een centrale plek beleven. Dat is zeker gelukt. Heel mooi hotel, fijn ontvangst, helaas zeer slechte WiFi in onze kamer maar goed, je hebt de stad, dus wat wil je nog meer. Onze kamer was tot in details voorzien van alle gemakken. Ontbijt was goed, maar eerlijk is eerlijk, buiten het hotel in de oude stad zijn waanzinnig goede alternatieven, die ook nog eens een stuk goedkoper zijn. Caro hotel is absoluut aan te raden. We komen graag terug!

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
CaroHotelVLC, Director de Relaciones con Clientes van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2018

Geachte mevrouw Valerie,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening van uw verblijf in ons hotel.
Wij zijn blij om te horen dat alles naar uw wens is geweest.

Helaas functioneerde ons Wifi netwerk niet zoals het had moeten doen tijdens uw verblijf. Wij hebben dan ook onmiddelijk contact opgenomen met onze Wifi provider. De routers zijn getest en deze zullen volgende week vervangen worden door nieuwe routers. Wij zullen in het vervolg er alles aan doen om u eventuele volgende verblijf nog beter te laten ervaren.

Het hotel is gelegen in de oude stad van Valencia. Naast dat wij ons eigen uitgebreide ontbijt buffet aanbieden, zijn er ook voldoende alternatieve buiten het hotel te vinden. Genoeg keus voor iedereen.

Wij kijken er naar uit om uw te verwelkomen tijdens uw volgende verblijf in ons hotel.

Team Caro Hotel

Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer dicht bij de oude stad, locatie is dus top. Mooi statig gebouw, wat overigens niet bijzonder mooi ligt. Het gaat hier om slapen.
Mooi gerestaureerd, met een paar vreemde design-elementen overigens.
Kamer goed, ontbijt prima.

Verbleef: september 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Ideale ligging als uitvalbasis om de stad te verkennen. Zeer rustige omgeving. Goede bedden.vriendelijk personeel met de nodige taalkennis.zeer proper en alle dagen een leuke attentie in de vorm van iets eetbaars of drankje op de kamer als verrassing. Bedankt Caro hotel voor het aangenaam verblijf. Als we terugkomen naar valencia gaan we hier terugboeken.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner