ILUNION Aqua 4(Valencia)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 81 per nacht.

Melia Plaza(Valencia)
Vincci Lys(Valencia)
Agoda.com
  • Roomservice
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 162 per nacht.

NH Valencia Center(Valencia)
Expo Valencia
Priceline
Priceline
galahotels.com
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer dicht bij de oude stad, locatie is dus top. Mooi statig gebouw, wat overigens niet bijzonder mooi ligt. Het gaat hier om slapen.
Mooi gerestaureerd, met een paar vreemde design-elementen overigens.
Kamer goed, ontbijt prima.

Verbleef: september 2017, reisde alleen
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale ligging als uitvalbasis om de stad te verkennen. Zeer rustige omgeving. Goede bedden.vriendelijk personeel met de nodige taalkennis.zeer proper en alle dagen een leuke attentie in de vorm van iets eetbaars of drankje op de kamer als verrassing. Bedankt Caro hotel voor het aangenaam verblijf. Als we terugkomen naar valencia gaan we hier terugboeken.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie nachten verbleven in dit mooie hotel. Prachtig oud aan de buitenkant, enorm strak qua inrichting aan de binnenkant. Wij verbleven in de studio aan de voorzijde van het hotel. Mooi knus kamertje. Minibar is inclusief en elke avond wordt er iets lekkers gebracht zoals chocolade. Fijne douche, grote zachte badlakens en laat de shampoo en badschuim maar thuis want er staan heerlijk geurende flesjes van bylgari om te gebruiken. Locatie is super en erg centraal in het oude centrum.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
10 april 2017 beoordeeld

Werkelijk een prachtig hotel! Maar daar kleven ook wel (hele) kleine nadelen aan. De designer wenst bepaalde functionele zaken niet. Dus in bijv onze kamer moet je de douche cabine uit om je handdoek op te halen om je af te drogen. Maar al dit soort kleinigheden zijn echt heel klein als je in een heerlijk bed kan liggen knorren na een dag en avond Valencia! De bedden en kussens zijn zeer prettig. Wij als Thee liefhebbers hebben iedere ochtend en avond heerlijke Thee ( Merk: Revolution) op de kamer laten bezorgen hetgeen bij de prijs inbegrepen is. Ook heel prettig. Gratis gebruik van de minibar (geen alcohol) waarbij de drankjes en de olijven, chipjes keurig worden bijgevuld. Vooral ook een hele schone kamer!! Personeel is uiterst vriendelijk en professioneel. Ligging is echt heel dicht bij de Turia tuin en zeer centraal in Valencia. Eetgelegenheden en shopping op korte loopafstand. Vanuit dit hotel naar het strand via the Turia is ca 4.5Km. Fietsen te huren op slechts 2min lopen.

Kamertip: Kijk even op de eigen webside van het hotel naar de verschillende kamers! Het zijn allemaal verschillende kamers.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
CaroHotelVLC, Guest Relations Manager van Caro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Dear Robmir 2016,

Thank you for your five star reviews!
We really appreciate your feedback and that you have chosen our hotel for your trip Valencia.
Our rooms are indeed equipped with a complimentary mini-bar daily filled with snacks and non-alcoholic beverages. We also provide a large selection of free tea service in the room 24/7.

The Turia river bed is the lung of Valencia. It runs through the city along nine kilometers of green space and the perfect way to move up and down by bicycle. As you mentioned correctly, a shop is located within walking distance from the hotel.
Thank you again for taking the time to review the hotel. Guest satisfaction is always at the utmost important to us and we are thrilled that you had a wonderful stay with us.

We hope to welcome you back soon!

Best regards,
Alexia Mariotti / Front Desk

5 maart 2017 beoordeeld

Prachtig gebouw met een meer dan uitstekende service, zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was goed, niet zo groot. De badkamer is bijna zo groot als de kamer. Op sommige is er wel wat storend geluid van de lift en een ingesloten speelpleintje. Ontbijt is fantastisch!

Verbleef: maart 2017