Gratis annuleren tot 07-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 07-10-22
Destinia.com
PricelineUS$ 114
Hotels.comUS$ 118
HurbUS$ 121
Beoordeeld op 20 december 2021 via mobiele applicatie

Super hotel. Mooie locatie en overal dichtbij. Fietsen gehuurd ook handig om bv naar haven te fietsen via oude rivierbedding. Mooie ruime kamers en uitstekend wifi met code van je paspoort en overal goed werkend. Ontbijt heerlijk en goed verzorgd.

Kamertip: Met metro vanuit vliegveld en daarna binnen 5 minuten lopen bij hotel. Fietsen huren ook slim bij langer verblijf.
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 5 augustus 2020 via mobiele applicatie

Geweldige locatie van een zeer fijn hotel. Verzorgd. Vriendelijk. Schoon. Parkeergarage aanwezig. Zeer goede verhouding prijs: kwaliteit. Het ligt midden in de stad in een rustig straatje. En dus...nog een copa op de hoek van de straat voordat je een heerlijk rustige nacht ingaat!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 24 juli 2020

Het is heerlijk om in het centrum je auto te kunnen parkeren in een ruime parkeergarage, vrijwel onder het hotel, met directe toegang tot het hotel vanuit de parking. Prima maatregelen tegen de Corona. Na ontvangst naar een geweldige kamer, alles netjes en schoon en heel belangrijk, geen vies tapijt op de grond!! Ontbijt was ook prima, zo ook de prijs.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 2 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heel goed gelegen als je nabij alles dichtbij wilt zijn en het centrum. Voor het strand is het toch een eind te voet, vervoer is aangeraden. Net hotel. Goede service, vriendelijk. Kamers zijn net en mooi ingericht. Ontbijt is top, niets op aan te merken. Dakterras maar zonder bediening en ‘s avonds gesloten, zonde.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 september 2019 via mobiele applicatie

Goede locatie, mooie, nette en ruime kamers, uitgebreid ontbijt maar kon nog iets beter. Mooie propere ontbijtruimte maar door de hoge plafonds weerkaatst het geluid nogal. Goed hotel om als uitvalsbasis de stad te verkennen.

Datum van verblijf: september 2019