“Diner”

Geclassificeerd als nr. 238 van 4.208 Restaurants in Valencia
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Ik had de garnalen als voorgerecht, het smaakte naar tomaat met gelatine, ook de pasta als hoofdgerecht was niet bijzonder, de kaart is weinig creatief voor een vegetarisch restaurant, niet verrassend of bijzonder. Mijn tafelgenoot had een weinig inspirerende salade en ook een pasta die niet bijzonder was. De ambiance is typisch nordic, saai en ongezellig. Als niet vegetariër een grote teleurstelling! Ik had er hoge verwachtingen bij.

Datum van bezoek: mei 2018

11 mei 2018 beoordeeld

Om eens goed vegetarisch te eten hier gereserveerd.
Het eten was over het algemeen vrij matig.
Natuurlijk is het leuk wanneer de garnalen er uit zien als echte garnalen, maar helaas zat er geen enkele smaak aan.
De pasta was op zich lekker, maar het was fijner geweest wanneer die warm in plaats van lauw op tafel was gekomen.

Datum van bezoek: mei 2018
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een druk bezocht restaurantje, want we konden alleen aan de bar zitten. We begrepen al snel waarom: wat een heerlijke gerechten! De kaart is duidelijk, ook in het Engels, en je weet bijna niet te kiezen. Wij kozen de guacamole met cassave, patata bravas en een soort saté. Het dessert was een crème, stevig, met kokos, bosbessen en nog veel meer lekkers. Genieten maar!

Datum van bezoek: april 2018
1 april 2018 beoordeeld

Hier eet je een Menu del Dia voor slechts 12 euro. Het menu bestaat uit 3 voorgerechtjes (soep, salade en een toastje), keuze uit twee hoofdgerechten en keuze uit 2 desserts. Het menu wisselt iedere dag. Ook eten van de kaart is mogelijk. Ik kan de Pasta Artisane van harte aanbevelen. We hebben ook een keer in restaurant Oslo (uit dezelfde groep) gegeten, zelfde kwaliteit.

Datum van bezoek: maart 2018
2 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk en verrassend gegeten. Je zit er leuk. De kaart is vegetarisch. Er zitten ook veganistische gerechten tussen en op de kaart wordt goed aangeven of er ook gluten in de gerechten zijn verwerkt. Lieve en leuke bediening is hier ook aanwezig. Het broertje van "Copenhagen" is ook zeker aan te raden, genaamd "Oslo". (Sommige gerechten op de kaart zijn hetzelfde maar niet allemaal)

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Copenhagen bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Copenhagen geweest? Deel je ervaringen!