“Schitterend gebouw.”

US$ 17,90*
Vanaf
Rondleiding door Valencia met gids
Geclassificeerd als nr. 40 van 301 dingen om te doen in Valencia
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Kluisjes / opslag, Rolstoeltoegang
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Over de Cathedral eigenlijk geen verkeerd woord, maar als je €8,50 entree moet betalen om in een kerk te mogen kijken vind ik eigenlijk niet kunnen. Ik snap dat er onderhoud moet gebeuren maar vraag dan een vrijwillige bijdrage.

30 mei 2018 beoordeeld

Steeds verbaast het me hoe mooi hun kerken en kathedralen zijn. Vooral de schilderijen ogen nog fris in vergelijking met de donkere werken in onze kerken. Ongetwijfeld het resultaat van restauratie, daarom betaal je met plezier de inkomprijs.

21 mei 2018 beoordeeld

Een bezoek aan deze kathedraal moet absoluut op je to do list staan.
Neem de audio-gids erbij en flaneer door de kerk van de ene kapel naar de andere, van het ene kunstwerk naar het andere.
Een bezoek aan het museum mag zeker niet ontbreken.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kathedraal is echt heel mooi en zeker een bezoek waard. Wel is het erg druk. Toegang kost €8 en gereduceerd ( 65+ ) €5.50. Inbegrepen is de audio. Vergeet niet het museum te bezoeken waar de kerkschatten zijn ge-exposeerd en waar je een goede indruk krijgt van de aanbouw die in de loop der eeuwen is gerealiseerd.

Bekijk meer beoordelingen
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie kathedraal. Omdat er een museum van gemaakt is moet je wel entree betalen. Dit telt niet voor het weekend. dan is het vrij. Maar het is heel mooi en groot. Wel is het er druk maar zeker de moeite waard om er binnen te kijken.

Reizigers die Valencia Cathedral bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia
Valencia, provincie Valencia

In Valencia Cathedral geweest? Deel je ervaringen!