Gratis annuleren tot 07-10-22
Hotels.comUS$ 164
Melia.comUS$ 132
Trip.comUS$ 188
Beoordeeld op 18 juni 2019

Perfecte locatie, alle bezienswaardigheden zijn makkelijk te voet of met de fiets te doen. prima ruime kamers, prettige sfeer in het hotel. Eten prima verzorgd, alhoewel je veel restaurants in de directe omgeving hebt

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel. Vriendelijk personeel Perfecte ligging en Super schone kamers elke dag schone lakens en handdoeken geen stofje te bekennen. Alles aanwezig om het naar de zin te hebben ! Kortom een echte aanrader !!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

Gunstig gelegen hotel in het centrum van Valencia. Ruime en luchtige kamer, comfortabele badkamer. Vriendelijk personeel. Keuze bij ontbijt voldoende, zonder meer. Minpuntje was ongezellige ontbijtruimte in een plaats zonder ramen.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 maart 2018

Geen moeite teveel; prima hotel. Mooie ruime en erg schone kamers. Ligging midden in het oude centrum is ideaal om Valencia per voet of fiets te verkennen. Metro op 200 meter en dan in 20 minuten naar het vliegveld. Aanrader!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 24 februari 2018

We zijn een fan geworden van Melia Hotels in Spanje, ooit begonnen in Alicante en nu na wat omzwervingen hier in Valencia Kamers beetje gedateerd en het hotel miste echt sfeer. De ontbijtzaal zeker als je deze vergelijkt met het ontbijt wat we in Alicante hadden erg onder de maat. Weggestopt in de kelder zonder daglicht. Wat we echt misten daar was mooie schalen met verse Yoghurt in plaats van die stomme Danone rommel die ze in elk hotel hebben tegenwoordig, zo ook hier. Voor dit Hotel met deze naam is het echt onder de maat. Het bad op het dakterras was klein maar zeker leuk om eens in te zitten.. Maar de locatie maakt zoveel goed :-)

Kamertip: Toplocatie als je van een citytrip houdt..
Datum van verblijf: februari 2018