Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

Gunstig gelegen hotel in het centrum van Valencia. Ruime en luchtige kamer, comfortabele badkamer. Vriendelijk personeel. Keuze bij ontbijt voldoende, zonder meer. Minpuntje was ongezellige ontbijtruimte in een plaats zonder ramen.

Verbleef: juni 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 2 maart 2018

Geen moeite teveel; prima hotel. Mooie ruime en erg schone kamers. Ligging midden in het oude centrum is ideaal om Valencia per voet of fiets te verkennen. Metro op 200 meter en dan in 20 minuten naar het vliegveld. Aanrader!

Verbleef: februari 2018
Beoordeeld op 24 februari 2018

We zijn een fan geworden van Melia Hotels in Spanje, ooit begonnen in Alicante en nu na wat omzwervingen hier in Valencia Kamers beetje gedateerd en het hotel miste echt sfeer. De ontbijtzaal zeker als je deze vergelijkt met het ontbijt wat we in Alicante hadden erg onder de maat. Weggestopt in de kelder zonder daglicht. Wat we echt misten daar was mooie schalen met verse Yoghurt in plaats van die stomme Danone rommel die ze in elk hotel hebben tegenwoordig, zo ook hier. Voor dit Hotel met deze naam is het echt onder de maat. Het bad op het dakterras was klein maar zeker leuk om eens in te zitten.. Maar de locatie maakt zoveel goed :-)

Kamertip: Toplocatie als je van een citytrip houdt..
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 september 2017

Uitstekende ligging en makkelijk bereikbaar. Slechts enkele minuten van het metro station en taxi's voor de deur. Als je niet perse een bad wil vraag dan een kamer met douche. Het bad is n.l. nogal smal. Airco regeling werkt uitstekend en ook hadden wij geen last van verkeerslawaai. Als je graag een luxe ontbijt wilt, dan vooral doen. Je kunt voor een prikkie prima ontbijten op de vele terrasjes en ...de lunch ligt natuurlijk ook in het verschiet.

Kamertip: Vraag een kamer aan de zijkant. Je mist dan wel het uitzicht maar het is vast stiller.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 juli 2017 via mobiele applicatie

Uitstekende ervaring met dit hotel. Ten eerste de ligging midden in het centrum van Valencia. Je stapt de deur uit en alle winkels, bars, restaurants en bezienswaardigheden liggen op loopafstand.
Bovendien heeft het hotel een uitstekende service. Bedden zijn prima, goede kamers en een geweldig ontbijt.
Wil je ontspannen in Valencia verblijven is this the place to be.
Op geen fout kunnen betrappen.

Verbleef: juli 2017, reisde alleen