2 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 77
Hotels.comUS$ 63
TravelocityUS$ 63
Beoordeeld op 7 augustus 2019

De geboekte kamer op het gelijkvloers niet gekregen (gelukkig met mede reizigers kunnen wisselen), personeel erg onvriendelijk. heel kleine kamers. In het zwembad kan je niet zwemmen van de chloor en ook de kleine ruimte van het zwembad doet je ogen tranen.

Datum van verblijf: juli 2019
MartaR4790, Director General van Casual de las Artes Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Het spijt me te moeten zien voor uw opmerkingen dat u de ervaring in ons hotel niet leuk vond en ik bied mijn excuses aan voor de service. Ik kan u verzekeren dat we continu werken zodat klanten tevreden zijn.

Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt heel lekker om te verblijven. Vriendelijk personeel, schone kamers en een uitgebreid ontbijt. De aankleding is artistiek met verwijzingen naar kunstschilders.
Je kan er ook fietsen huren. Vanuit het hotel ben je in 10 min in het historisch centrum maar ook in de hippe wijk Russafa. Naar het strand is ongeveer 25 min fietsen. Het Hemifèric, oceanium en het science gebouw is op 8 min fietsen.

Datum van verblijf: augustus 2019

Hartelijk dank voor uw opmerkingen.

Beoordeeld op 20 juni 2019

Dit hotel ligt centraal tussen het strand en de oude binnenstad. Het is een mooi hotel met leuke maar kleine kamers. Ook ligt het hotel aan een drukke weg waar je overigens niets van hoort. Onze kamer lag in het trappenhuis en dat is wel enorm gehorig. Het ontbijt is goed en redelijk gevarieerd. In het gebied rondom het hotel zijn weinig terrassen en restaurants te vinden wat erg jammer is. Ook het hotel zelf heeft hierin geen voorzieningen. Vlak bij het hotel zijn bushaltes en de bussen rijden af en aan. Dit is enorm goed geregeld. In het hotel kun hè fietsen huren wat ook handig is en met een stevige wandeling van 20 minuten zit je ook In het centrum. Toch zou ik een ander aanraden om een hotel te kiezen in het centrum en met de bus of fiets maar het strand te gaan.

Datum van verblijf: juni 2019
MartaR4790, Director General van Casual de las Artes Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2019

Bedankt voor het delen van je ervaring

Beoordeeld op 26 mei 2019 via mobiele applicatie

Kleine kamer, onvriendelijk personeel bij de receptie, fitness ruimte mag geen naam hebben (3 toestellen in een benauwde kleine ruimte), ontbijt ronduit slecht (nep ei, weinig bijzonders). De omgeving is bijzonder lawaaierig en de kamers zijn slecht geïsoleerd. Prijs/kwaliteit verhouding niet heel goed, wij zullen hier zeker niet terugkomen!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 mei 2019 via mobiele applicatie

Prijs-kwaliteit verhouding is helemaal goed. Kamer was groter dan we hadden verwacht en was mooi schoon. Wel wat aan de verouderde kant. Het ontbijt is prima maar daar moet je niet teveel van verwachten.

Datum van verblijf: mei 2019
MartaR4790, Director General van Casual de las Artes Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019

Bedankt voor je score, we hadden graag willen weten dat het hotel als geheel je bevalt, maar voor jouw woorden hebben we het nog niet gehaald, maar elke suggestie is voor ons een mogelijkheid tot verbetering.
Heel erg bedankt