“Leuke tent, goed eten!”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een avond ervoor gereserveerd en dat is zeker nodig. Het restaurant is sfeervol, de bediening zeer vriendelijk en het eten van een erg hoog niveau! Alle gerechten zaten vol met heerlijke smaken. Een absolute aanrader.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke gastheer. Lekkere Spaanse gerechten en wijn. Gezellige sfeer en ruimte. En prima prijs-kwaliteitverhouding. Tasting menu voor slechts 22 euro. Een aanrader!

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurantje, slechts 8 á 9 tafeltjes en wat een geweldig eten. We hebben het “menu degustacion” genuttigd. Het was genieten met een grote G. Vriendelijke bediening, goede wijn, perfect advies bij de keuzes die gemaakt moesten worden. Knus, heerlijk, fantastisch. Echt een aanrader. Wij hadden mazzel dat we zonder reservering terecht konden. De bediening heeft de hele avond “lo siento” (het spijt me) moeten zeggen tegen klanten, omdat ze gewoonweg geen plaats meer hadden in de herberg. Wil je hier eten met meer dan 2 personen, dan zou ik zeker reserveren. Of je moet geluk hebben, zoals wij.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten! Kan er niks anders van maken. Hele snelle bediening, heel vriendelijk en spreken goed engels. Wij hebben gebruik gemaakt van het verassingsmenu en het was stuk voor stuk erg lekker. Zeker de geitenkaas met een jam van tomaat en de patatas bravas. Het hele menu kostte maar 22 euro. Echte aanrader!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel is hier super vriendelijk, ze komen vaak langs en je hebt niet het gevoel dat ze niet aan je denken. Het eten was hier ook heel lekker alleen weinig keus.
Allemaal voor een goede prijs!

Reizigers die Restaurante Taberna Jamon Jamon bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Restaurante Taberna Jamon Jamon geweest? Deel je ervaringen!