“Eten maar gewoon, bediening vreselijk enerverend!”
Beoordeling van Restaurante Vuelve Carolina

Restaurante Vuelve Carolina
Reserveren met
Restaurante Vuelve Carolina is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 437 van 4.021 Restaurants in Valencia
Keukens: Peruviaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Aangezien dit een tweede restaurant is van sterrenchef Quique Dacosta, en dus meer toegankelijk is, waagden wij het er toch op hier te reserveren. Het interieur is echt leuk en totaal anders dan het doorsnee Valenciaans restaurant, eerder Scandinavisch ogend. Wij namen plaats aan een tafel, maar ook aan de bar zaten gasten te eten. Klokslag 20u30 en geen minuut eerder gaat het restaurant open. Echter wel zeer spijtig is dat hier in shifts wordt gewerkt. De tweede shift start om 22u30 en ongeacht het uur van aankomst, moet je dan terug buiten zijn. Gewoonweg onbeschoft wordt dat ook zo gemeld in de mail ter bevestiging van reservatie. En je merkt het ook meteen. Bestel je het menu, dan staan de voorgerechten al op tafel nog voor je het aperitief kreeg. Vervolgens wordt bijna continu over je schouder meegekeken. Het personeel wordt door een uiterst streng kijkende vrouwelijk maitre continu opgejaagd. Gevolg is dat elk glas, bordje, bestek... binnen de kortste keren ook weer wordt weggenomen. Onze vraag waarom alles zo snel moest gaan, maakte dan ook totaal geen indruk. Het eten was ok, hier en daar een frisse combinatie, maar ook niet speciaal en het hoofdgerecht was gewoon rijst met enkele kleine stukjes overgare, uitgedroogde vis. Dat was gewoonweg niet lekker en dus lieten wij dit bijna onaangeroerd staan tot enig ongeloof van de ober. Wij betaalden €56pp, wat niet zo duur is, maar voor wat we kregen toch ook teveel. Zou ik niet meer naar terug keren. Enige positieve punt: de Rioja van Luis Canas aan €38 is echt superb voor die prijs. Heel spijtig van de service, anders was dit zeker al een stuk aangenamer bezoek geweest.

16 mei 2018 beoordeeld

Na onder andere recensies van deze site + verrassend Valencia hier terecht gekomen.
We kregen een tafeltje naast de opslag van servies wat inhield dat er continue 1 of meer obers ongeduldig naast je tafel stonden. Het glas/bord was nog niet eens leeg of het werd al weg gehaald. Beiden hadden we zin in vlees dus bestelden we 2 van de 3 hoofdgerechten met vlees. Meer dan een stukje vlees met een sausje had mijn partner niet. Ik zelf had een spies met vlees geserveerd op een bedje van sla. De maîtresse haalde het vlees van de spies om op mijn bord te serveren onder toeziend oog van nog 2 anderen van de bediening. Dit tafereel + het feit dat er wel erg weinig op je bord lag maakte het eigenlijk lachwekkend.
Totaal geen sfeer/ambiance , eten niks bijzonders/weinig voor dat geld en de bediening snapt totaal niet hoe het moet. We waren binnen een uur weer weg! Al was het personeel hier misschien wel op uit?!
Nee geen aanrader!

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verwachtingen waren hoog gespannen gezien de TripAdvisor rating zo hoog is en er mag gezegd worden dat er een aantal lekkere gerechten tussen zaten.

Echter heb je het idee dat je zo snel mogelijk 5 gangen op moet eten. De ene gang was nog niet op of het volgende bord werd al op tafel gezet door een chagrijnige serveerster. Een aantal keer werd ons bord zelfs al weggehaald als het eten nog niet op was. Een vraag over het menu werd niet eens normaal beantwoord.

Jammer Vuelve Carolina, jullie slaan echt de plank mis. Geen persoonlijke aandacht, geen ambiance. De gerechten missen verfijning.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant is dit. We hebben het menu van €35,00 gegeten. Wat een lekkernijen, 6 gangen, super wijn, vriendelijke en behulpzame bediening. De gerechten waren prachtig opgemaakt en smaakten voortreffelijk. Wel van te voren gereserveerd. Dit hadden we niet willen missen. Een fantastisch restaurant waar we 3 UUR hebben mogen verblijven. Geweldig. Een absolute aanrader. Helaas kan ik niet meer dan vijf sterren geven. Ze hadden er meer verdiend.

1 mei 2018 beoordeeld

Laat ik voorop stellen dat het eten goed was. Een paar minpuntjes daargelaten, paella met mayonaise bijvoorbeeld. En de sauvignon blanc Impromptu meer dan heerlijk. Toch krijgt Vuelve Carolina van mij geen voldoende.
Wat er mist is de basis van goed gastheerschap. Dat een gast zich thuis voelt in een restaurant en een onbezorgde avond uit heeft.

Het tempo waarmee de gerechten komen hoort thuis bij de grand prix. Waarschijnlijk is het bedienend personeel door het management verordonneerd dat er minimaal 2 shifts gedraaid moeten worden op een avond. Je hebt je laatste hap nog niet in je keel of er komt al een serveerster aanrennen om je bord te pakken.

We namen het uitgebreide tapas week menu €35. Na 15 minuten bleken we al aan gang 3 van de 6 toe te zijn. We protesteerden tegen de vaart waarmee ze hier werken. Het hielp niet. Dus dan zelf maar een gang 10 minuten laten staan en langzaam opeten. Een paar keer werd ons bord desondanks meegenomen en moesten we de serveerster terug roepen. En al ben je nog niet klaar met een gerecht, toch wordt het volgende op tafel gezet. Ook al is er geen plaats.

Het water werd vergeten, de wijn werd nooit bijgeschonken, daar is geen tijd voor.
Het viel ons op dat het hele personeel op running shoes loopt. Inclusief de chef ober. We zagen ook dat het personeel door hun meerdere, een dame die de gérand leek, achter de vodden aan werden gezeten om nog sneller te serveren. De dame gérand kreeg op haar beurt een standje van een strenge bedrijfsleidster en ging toen zelf maar meehelpen met afruimen.
Ook de chef-ober werd opzichtelijk op het matje geroepen en begon daarna zelfs te hollen. Op een gegeven moment werd het komisch. We gingen aftellen wanneer we de laatste hap genomen hadden 10-9-8-7… Ja hoor daar kwam al een serveerster aansnellen.
We klokten 1 uur 10 minuten, de eerste lichtng stond alweer buiten.

Beste Vuelve Carolina, jullie serveren heerlijk eten maar ergens is er iets helemaal mis gegaan. Jullie zijn uit het oog verloren dat mensen een onbekommerde en stressloze avond willen als ze uit gaan eten. Ze willen to rust komen. Onopvallend bediend worden, niet met het hart in keel door een menu gesleurd worden omdat jullie zonodig je omzet moeten verhogen.

Reizigers die Restaurante Vuelve Carolina bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Restaurante Vuelve Carolina geweest? Deel je ervaringen!