1 oktober 2017 beoordeeld

Basic, maar heel proper 3 sterren hotel. Alles aanwezig. Fietsenverhuur : 13€ voor hele dag. Super vriendelijk en super behulpzaam personeel, ze zoeken alles voor u uit . Basic kamer , goede bedden, alle dagen fris gepoetst . Ontbijt ok. Zwembad ok. Dichtbij Ciutat de les Arts i les Ciències . Naast hotel groot shoppingcenter : winkels open tot 22u en restaurants tot 01u

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Manuelglezdeaguilar, General Manager van Holiday Inn Express Valencia Ciudad Las Ciencias, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

Dear Guest:
Thank you for the time you took to share your experience in the hotel.
Sincerely:

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima 3 sterren hotel, prima ontbijt met croissants, koffiebroodjes, harde broodjes, toast, meloen, appels, yoghurtjes etc etc....veel kinderen aanwezig wat mss zorgt voor extra drukte.
Klein zwembadje en ook daar was het druk met kinderen maar wel ideaal voor de kids na een dagje Valencia of strand.
Shopping centra aan de overkant met een carrafour en diverse fastfoodketens.
In de buurt ook hele gezellige restaurantjes.
Hop on hop off bushalte is op loopafstand evenals de gewone bushaltes.
Parkeren kan gratis in de straten rondom het hotel.
Wifi doet het soms niet goed.
Wij hebben het hier 5 nachten perfect gehad.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Manuelglezdeaguilar, General Manager van Holiday Inn Express Valencia Ciudad Las Ciencias, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Dear Guest:
Thank you for your review and rating. We are glad you have enjoyed the hotel with your family.
Sincerely:

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige maar prima kamer airco en schoon.ruime douche/bad en een van de weinige hotels waar je nog met 4 pax op één kamer mag....drukte met veel kleine kinderen (vakantie tijd july)...wel goed geregeld dat er ontbijtslots in de iets te kleine ontbijtruimte worden aangewezen...zwembadje is beperkt maar kan er mee door om heel even te verfrissen...wel extra gaaf zijn de huurfietsen 13 euro per stuk voor een dag huren....bijna alles is prima per fiets te doen. Oude rivier als perfect fietspad naar oude binnenstad ca 25 min op je dooie gemak...ook strand en meer goed te doen..kortom hotel zelf is prima om te slapen in een schone en airco kamer..taxi naar airport 20 euro...o ja...en de vriendelijke gastvrije receptie staff...verbazen zich er over dat nederlanders 3 aan een gesloten dagen willen fietsen in de zon.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
20 februari 2017 beoordeeld

Basic hotel maar alles aanwezig, zeker niet hetzelfde niveau dan de keten in Duitsland
wel zeer proper iedere dag fris gekuist , zeer vriendelijk en behulpzaam personeel , bus 35 voor 1.50 euro naar de binnenstad op 15 min, richting kust eveneens bus 19 , super gelegen en overal dichtbij bereikbaar .
rechtover het hotel zeer mooi koopcentrum alle dagen open tot 22. uur , je kan er alles eten

Kamertip: op zichzelf rustig hotel , met ramen dicht bijna geen straatlawaai wij hadden 405
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Manuelglezdeaguilar, General Manager van Holiday Inn Express Valencia Ciudad Las Ciencias, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.

Sincerely,

11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt tegenover een shopping mall, ruim buiten het centrum. Zonder eigen vervoer moet je een taxi nemen of een halve kilometer lopen voor de bus (lijn 35, vanaf metro Xativa). We vonden dat prima om te doen. Maar de kamer was niet geweldig. Dubbel glas was van binnen beslagen, toiletzitting was gebroken (na melding wel snel vervangen), de kamer eigenlijk te warm en niet te koelen. Raam open geen optie vanwege muggen.
Het ontbijt is inbegrepen, krijgt echter een zesje. Dat komt door de keuze, het sap uit een pak en het ontbreken van een eitje ėn een beetje sfeer.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Manuelglezdeaguilar, General Manager van Holiday Inn Express Valencia Ciudad Las Ciencias, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service.

Sincerely,