“Niks bijzonders”

Geclassificeerd als nr. 99 van 4.022 Restaurants in Valencia
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De entree is aardig, dan houdt het op. De inrichting is summier, de sfeer matig. Service was oppervlakkig, niet aardig maar ook niet onaardig. Precies hetzelfde geldt voor de gerechten. Niet onaardig, maar ook niet goed. Geen aanrader in vergelijking met het overige aanbod.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne tent! Klein en smal restaurant waar wij als groep vrienden (6 man) vriendelijk ontvangen werden. De bedienings kon ons goed streekproducten adviseren en wij kozen ervoor om een mix van deze gerechten te nemen. Stuk voor stuk heerlijke gerechten die snel aan tafel kwamen. Alles duidelijk vers. Dikke aanrader!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond in Valencia en via de uitstekende recensies van TripAdvisor hier terecht gekomen. Zoals in andere tips omschreven stond, de ober gevolgd in wat we zeker moesten proberen en..... geen spijt van onze keuze. Onwaarschijnlijk lekker gegeten en wijn gedronken voor een eerlijke prijs. Als je hier bent moet je zeker rhetgebe pakken wat de ober je suggesteert en je gaat hier met een glimlach buiten.

10 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke gerechten in een leuke sfeer. De bediening is vriendelijk en behulpzaam bij het kiezen van gerechten. Tapas zoals je ze zelden eet...

18 april 2018 beoordeeld

Als je wat luxer wilt eten en het oog wil ook wat dan is el Tap een prima keuze. Wat leuk en lekker en gezellig.

Reizigers die El Tap bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In El Tap geweest? Deel je ervaringen!