2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 68
TravelocityUS$ 68
Destinia.comUS$ 69
Beoordeeld op 28 juni 2022 via mobiele applicatie

Fijn hotel met zeer goed en uitgebreid ontbijt
Ook in het restaurant is het savonds lekker eten tegen een mooie prijs.
In de buurt zijn heel wat eet en drinkzaken.
Hotel ligt mooi in het midden van alles
Je bent op een klein half uir in de oude stad of in het wetenschapspark
Met de taxi,die voor de deur staat naar het strand
Geslaagde 5 daagse in het hotel

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 24 oktober 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een goeie plek. Kamer is ruim en schoon, maar het bed is vreselijk: keihard, ik kan er nauwelijks op slapen. Badkamer en sanitair zijn compleet, maar wat gedateerd. Lang geleden dat ik in een bad moest douchen. Door corona is er ingewikkeld gedoe met ontbijt in blokken; begrijpelijk, maar de info is karig en het personeel weinig communicatief en met name met zichzelf bezig. Zwembad en gym gaan we nog proberen, dat ziet er wel goed uit.

Kamertip: Voor een lekker bed: kijk verder
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 21 december 2019

De hotelkamers zijn bloedheet (zelfs in de december) en de airco’s werken niet. Daarbij zijn er zo’n twee keer per dag externe feesten in de kelder van het hotel. Wij sliepen op etage 6 en daar hoorde je met ramen dicht kei en kei hard de muziek in de kamer. Niet mee te slapen en wij zijn echt geen moeilijke slapers. + ramen dicht voor muziek = extra hitte. De muziek werd steeds harder gezet tot diep in de nacht. Schandalig!!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 15 november 2019

Prima hotel, verzorging was goed, voldoende keus bij het ontbijt.
Locatie is ook prima, ligt bijna tegen het park aan. Met bus 19 met je binnen 10 minuten of in het centrum, of op het strand. Te voet ben je ongeveer 30 minuten onderweg.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 21 oktober 2019

Heel vervelend; op onze eerste dag, toen wij terug kwamen van een middagje strand, ontdekten wij dat onze iPad was gestolen uit onze kamer. Dat moet 1 van de kamermeisjes zijn geweest. Er werd verder niks aan gedaan, we kregen niet de indruk dat er met de kamermeisjes een gesprek zou worden aangegaan. We kregen alleen een ‘ja sorry’ te horen en de vraag: ‘weet u zeker dat u een iPad had?’ Vreemde vraag, niet? Dus zet al je waardevolle bezittingen in de kluis!
We hebben aangifte gedaan bij de politie ( ivm de verzekering), werden naar 3 verschillende politiebureau’s gestuurd. Ging de nodige tijd in zitten, zonde van onze tijd, want we waren er maar 3 hele dagen.
En ja voor de rest wel prima kamer, een goed ruim 2pers bed. Heel goed ontbijt met ruime keuze.
Lastig om een eindscore cijfer te geven.

Dhr & mevr El Mhassani

Datum van verblijf: oktober 2019