3 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
Expedia.comUS$ 83
PricelineUS$ 83
TravelocityUS$ 83
Beoordeeld op 27 mei 2022 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we goed ontvangen door het personeel. Ze waren behulpzaam en goed te verstaan. Kamers waren schoon, bedden lagen goed. Wel erg gehorig als je aan de straatkant zit. We hadden een defect aan het raam, na de melding is het gelijk gemaakt.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 19 januari 2022 via mobiele applicatie

Mooie, nette kamers. Schoon en fris. Ontbijt niet erg afwisselend maar voldoende keus en lekker vers. Bedden liggen goed. Hotel ligt op loopafstand ( mits je in redelijk goede conditie bent) van centrum en bezienswaardigheden. Wij hebben inmiddels al weer een nieuwe boeking staan en onze zoon verblijft hier ook op korte termijn. Wij zullen hier ivm familiebezoek vaker komen.

Datum van verblijf: september 2021
Senator Hotels y Resorts, Otros van Senator Parque Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2022

Beste gast,

Heel erg bedankt voor een verblijf in ons hotel en voor het delen van uw mening over uw verblijf. Met vriendelijke groet,

Manager Senator Parque Central Hotel

Beoordeeld op 23 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ik had perongeluk een slechte review geschreven die niet bedoeld was voor jullie maar voor een andere parque central in Valencia!! Jullie hotel zag er van buiten heel mooi uit en zat ook op een goeie locatie. Excuses de andere review kunnen jullie verwijderen!

Datum van verblijf: augustus 2021
Senator Hotels y Resorts, Otros van Senator Parque Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2021

Maanger Senator Parque Central Hotel

Beoordeeld op 23 augustus 2021

Mooi appartement, maar vanaf de aankomst de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Eerst mochten wij niet naar binnen omdat we zonder dat wij dat wisten bij aankomst nog 200 euro borg moesten betalen en vervolgens een nu een maand later hebben we de borg nog steeds niet terug en kunnen wij ze niet bereiken of of komen ze met een excuus erg jammer van deze oplichting!

Datum van verblijf: augustus 2021

Maanger Senator Parque Central Hotel

Beoordeeld op 22 juli 2020

Het hotel was prima, fijne kamer, bed en badkamer. Ook de receptie was behulpzaam, verstaanbaar en vriendelijk.
Het was ook overal schoon.

Wat alleen minder was was dat het hotel op een druk kruispunt en wegen ligt.
Wij zaten aan een hele drukke weg en konden daardoor moeilijk in slaap komen.
Ik ben zelf ook nog eens een lichte slaper waardoor ik steeds oortjes in moest doen. Wij hadden geen zin om te vragen voor een verplaatsing, maar zijn uiteindelijk ook eerder vertrokken i.v.m. het de mondkapjesplicht die ineens in werd gevoerd vanwege een stijging corona besmettingen. Misschien wel handig om dikkere/geluidsdichte ramen te plaatsen voor het verkeer.

Verder nog een tip, is misschien om iets met de lift te doen. Het duurde soms eeuwen voordat die kwam en als we met de trap wilden gaan (3e verdieping), konden wij die moeilijk vinden (soort nooduitgang).

Datum van verblijf: juli 2020
Senator Hotels y Resorts, Otros van Senator Parque Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2020

Manager Senator Parque Central Hotel