5 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 12-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
TravelocityUS$ 80
PricelineUS$ 67
Lol.travelUS$ 91
Beoordeeld op 24 juli 2022 via mobiele applicatie

Fijn hotel. Alles schoon en locatie centraal. Tussen strand en stad in. Aardig personeel. Erg behulpzaam. Elke ochtend kamer schoonmaken en handdoeken vervangen. Airco werkt goed. We zouden dit nogmaals boeken.

Datum van verblijf: juli 2022
Manager Hotel, Marketing van Hotel Malcom and Barret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2022

Really appreciate to read these reviews, they show that we are doing good our job.
We hope to be again your accomodation option in Valencia
Kindest Regards

Beoordeeld op 18 juli 2022 via mobiele applicatie

Ik ben samen met mijn man in dit hotel geweest. Alles was prima. Personeel is erg vriendelijk. De kamers zijn ruim en schoon en het bed slaapt heerlijk! We hadden een gratis upgrade gekregen. Het enige wat minder is, is de smalle garage. Kijk eerst of je auto past.

Datum van verblijf: juli 2022

We are pleased about your review!! It is fantastic to know that you have had a great time at our hotel and have enjoyed all our services. We really appreciate also your valoration of our staff.
We hope to be again your accomodation option next time in Valencia

Beoordeeld op 10 juni 2022

Mooie grote badkamer met alles erop en er aan, gigantisch bed (is dit keer geen harde matras maar ook niet te zacht, net goed eigenlijk) van 2,5 x 3 meter met uitstekende kussens. Hotel is op 20 minuten lopen van de architectonische hoogstandjes en half uurtje lopen van het oude centrum van Valencia. Fietsen zijn ook te huur bij het hotel zelf, maar dat zijn een beetje krakkemikkige exemplaren en niet elektrisch. HopOn-HopOff bus in Valencia mag je vergeten, die is niet te vinden en de reviews zijn dramatisch. De kamers zijn mooi en groot en plaats genoeg om de koffers kwijt te kunnen. Vriendelijk personeel, al spreekt niet iedereen Engels, maar wel bijna iedereen. Als je in het hotel wordt betrapt op roken kost dat een boete van €300, dus absoluut rookvrij. Hotel heeft eigen parkeergarage van 2 verdiepingen onder de grond, waarin genoeg bewegingsvrijheid is voor een gemiddelde lengte auto, mijn Mondeo station heb ik echter buiten het hotel langs de openbare weg geparkeerd. Hotel heeft ook een leuke bar die tot laat open is, met o.a. tafeltjes op een eigen terras aan de openbare weg(stoep).

Kamertip: Parkeren aan de openbare weg rondom het hotel is kosteloos.
Datum van verblijf: juni 2022
Manager Hotel, Marketing van Hotel Malcom and Barret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2022

Really appreciate to read these kind comments, they show that we are doing a good job and for sure they're going to be helpful to other travelers.
We hope to be again your accommodation option in Valencia
Best Regards!

Beoordeeld op 10 juni 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is service gericht. Wij konden zonder problemen onze logeerdatum wijzigen. Het hotel ziet er goed onderhouden uit. Heel groot kingsize bed. Kamer lag aan de grote straat en daar door wat verkeers geluid. Enige nadeel was dat het een half uur lopen is naar het centrum. Parkeren ditect in de buurt.

Datum van verblijf: juni 2022

Thank you for review us on Tripadvisor. Your opinion is very important for us because it helps us to improve our service.

We hope to be again your accomodation option in Valencia

Beoordeeld op 6 juni 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel, goede kamer, mét faciliteiten als restaurant en parkeergarage, uitgebreid ontbijt en dat alles voor een zeer redelijke prijs. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Door de ligging iets buiten het centrum hebben we het diner in het hotel gebruikt. Er was een uitgebreide kaart.

Kamertip: Parkeergarage zou alleen toegankelijk zijn voor auto’s tot 4,5 meter en 1,8 meter hoog. Maar met mijn auto van 4,7 meter lukte het ook goed.
Datum van verblijf: juni 2022
Manager Hotel, Marketing van Hotel Malcom and Barret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2022

We hope to be again your accomodation option in Valencia.