Beoordeeld op 30 januari 2018

Gisteren zijn mijn vrouw en ik, samen met een bevriend stel teruggekomen na een 4 dagen Valencia. We hebben in dit hotel 3 dagen geslapen. Alles leek prima: redelijk goede ligging, hotel zag er netjes uit en een prima ontbijt. Zaterdagavond zijn we in de stad wezen dineren. Mijn vrouw drinkt ook niks, omdat ze zwanger is. Na dit avondje uit zijn we teruggegaan naar ons hotel. Daar heeft mijn vrouw net voor het slapen gaan haar trouwring samen met een andere ring afgedaan en deze in een zakje met andere juwelen in haar koffer gedaan en deze koffer dichtgedaan, maar helaas niet op slot gedaan. De volgende ochtend (afgelopen zondag) zijn we in het hotel wezen ontbijten en nog een paar uur blijven zitten, omdat het buiten regende. Hierna zijn we terug naar boven gegaan om onze spullen te pakken om de stad in te gaan. Mijn vrouw merkte toen op, dat in het zakje met juwelen in haar koffer die ze dicht had gedaan, haar trouwring plotseling ontbrak. Ze was er zeker van dat ze deze hier de avond van te voren dit erin had gedaan, ook omdat ze niet had gedronken, omdat ze zwanger is en de andere ring die ze samen met de trouwring af deed, lag er wel. Daarna zijn we naar de receptie gegaan en hebben we dit gemeld. De receptionist heeft de baas van de schoonmaaksters gebeld en deze en een andere collega van haar hebben samen op onze kamer gekeken. Daar was natuurlijk de trouwring niet meer te vinden. Daarna is de poetser gebeld die onze kamer schoon had gemaakt, terwijl wij onder in het hotel zaten te ontbijten en deze schoonmaakster is toen gekomen. Wij waren boos op haar, omdat we zeker wisten dat zij de ring had gestolen, omdat de ring zich voordien in het zakje in de koffer zich bevond en er verder ook niemand op onze kamer is geweest. Zij raakte toen wij haar beschuldigden in paniek en ze liep daarna naar haar schoonmaak office die vol lag met vieze en schonen handdoeken. Na 1 minuut gaf ze al aan, dat ze mijn vrouw haar trouwring had gevonden in een grote bak met vieze opgehaalde handdoeken. Dit verhaal van haar was zeer onwaarschijnlijk en de kans dat je een ring, zo snel tussen veel smerige handdoeken kunt vinden, is ook erg klein. Wij waren erg blij, dat ze door haar paniek de ring zogenaamd had teruggevonden. Volgens haar manager en de receptionist was zij geen dief, omdat ze al lang voor dit hotel werkt. Maar dit kan niet waar zijn, omdat mijn vrouw er zeker van, dat ze haar trouwring samen met een andere ring had terug gedaan in het zakje met juwelen in haar koffer. En de schoonmaakster is ook een slechte dief, omdat ze door haar paniek, de ring zogenaamd direct had teruggevonden. We hadden dit niet van dit hotel verwacht en ook niet verwacht dat we ons kluisje op de kamer hadden moeten gebruiken, omdat het personeel niet te vertrouwen is. Erg jammer. Wij komen hier nooit meer terug, maar schrijven dit verhaal nu hier, om andere toekomstige gasten te waarschuwen.

Kamertip: Gebruik je kluisje op je kamer, omdat wij diefstal op onze kamer hebben meegemaakt.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 januari 2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel, groot en goed bed, mooie kamers, er was een speelkamer voor kindjes, er stond een babybadje en bedje klaar, het ontbijt en eten was lekker. Het centrum lag op 2 km, te doen te voet maar er was ook een bus die aan het hotel stopte. Handig dat het hotel een taxiservice aanbiedt die je haalt van en brengt naar de luchthaven.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
Grupo-Valenciaflats, Director de Recepción van Hotel Malcom and Barret, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2018

Thank you for review us on Tripadvisor. We are pleased to know that you had a nice time in our hotel in Valencia.
We hope to be again your accommodation option next time in Valencia

Best regards!!
Marta Sorolla

Beoordeeld op 14 december 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel en de prijs kwaliteit is goed, jammer dat je op een kleine kamer over elkaar moet kruipen!! Verder zeer proper en in het restaurant vriendelijke bediening.
Met lijn 7 aan de deur ...(100m ) prima naar het centrum

Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 10 december 2017

Keurig hotel met fraaie inrichting. Prima bereikbaar vanaf vliegveld. Taxi reserveren vooraf was duurder dan gewoon op de meter. Het hotel ligt aan een zeer drukke weg. De ontvangst is vriendelijk. Het hotel heeft twee gebouwen. Ik kreeg een kamer in het tweede gebouw op de bovenste etage aan de wegkant. Kamer ziet er netjes uit. Prima schoongemaakt en goede bedden.

Het restaurant is uitstekend. Ook voor avondeten kun je hier erg goed eten. Het ontbijt is uitgebreid.

De ligging is een behoorlijk stukje, 2200 m, van het centrum af. 1700 m van Ciutat de les Arts. Is te wandelen.

Ondanks de bovenste etage is het verkeerslawaai hoorbaar omdat het raam niet goed sluit. Door erop te duwen werd het stiller. Maar zodra je losliet, hoorde je het verkeer voorbij razen. Volgende dag gemeld. Monteur ging in discussie en vond het meevallen. Met een velletje papier ertussen probeerde hij het op te lossen :-). nogmaals gemeld. Pas na aandringen kreeg ik een andere kamer van de mannelijke receptionist. Deze kamer was in het hoofdgebouw. Netjes maar een stuk kleiner. Ook hier sloot het raam niet 100%!!! Minder last van geluid, maar toch. Het hotel doet er goed aan om dit op te lossen.

Kamertip: Niet aan de weg. Dan heb je minder/geen uitzicht, maar wel rust!
  • Verbleef: november 2017, reisde alleen
Grupo-Valenciaflats, Director de Recepción van Hotel Malcom and Barret, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2017

Thank you for review us on Tripadvisor. Your opinion is very important for us because it help us to improve our service.

We hope to be again your accomodation choice next time in Valencia

Best regards!!
Marta Sorolla

Beoordeeld op 20 november 2017

Personeel: vriendelijk, vlotte check-in.

Kamer: wij hadden een kleine tweepersoonskamer. Goed tweepersoonsbed, 2 kussens per persoon (liggen niet heel goed), klein bureautje aanwezig, alsook een kluis, tv en kleine koelkast. Badkamer is proper, douche werkt goed alsook warmte is goed te regelen. Wel weinig plaats tussen wc en lavabo. Hadden kamer wel iets moderner verwacht.

Hotel: het hotel bestaat ui 2 delen. Het eerste deel waar de receptie en bar/restaurant/ontbijtruimte zich bevinden is modern en nieuw. Ander gebouw (ernaast, kleine straat oversteken) is wat ouder maar wel proper. Hier kan je enkel binnen met de kaart van je kamer, dus is wel veilig.

Ontbijt: goed ontbijt. Keuze uit verschillende soorten beleg (kaas, hesp, confituur, boter,...). Ook enkele croissants en kleine boterkoekjes. Er waren 3 soorten fruitsap aanwezig alsook koffie, (choco)melk,... Ook 3 soorten ontbijtgranen en verschillende kommetjes noten. Yoghurt en melk zouden wel beter koud gezet worden. Al bij al een goed ontbijt voor z'n prijs (€9,50).

Ligging: kan beter. Is op ongeveer een half uur wandelen van het begin van de stad. De aérobus vanaf het vliegveld stopt niet in de buurt dus moet je de metro nemen. De dichtste halte is op ongeveer een half uur wandelen. Hotel biedt wel vervoer van en naar de luchthaven aan voor €23 om je op te halen en €20 om je terug te brengen. In de buurt rondom het hotel valt niet veel te beleven alsook weinig restaurants of winkels. Ligt langs een grote weg, maar wij hebben hiervan geen hinder ondervonden.

Algemene waardering: goed hotel, maar ligt wat ver van de stad.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Grupo-Valenciaflats, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Malcom and Barret, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

Thank you for review us on Tripadvisor. Your opinion is very important for us because it helps us to improve our service.
We hope to be again your accomodation option in Valencia

Best regards
Marta Sorolla,
Directora Hotel Malcom and Barret.