2 personen zijn dit hotel aan het boeken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
Expedia.comUS$ 85
TravelocityUS$ 85
PricelineUS$ 85
Beoordeeld op 10 december 2019

Zeer goed hotel. Ligt wel aan een drukke 1richtings verkeersweg maar daar was op de kamer niks van te merken. Goed ontbijt en veel beziens waardigheden op loop afstand. Op 500m een goede fiets verhuur waardoor alles nog beter bereikbaar is. Valencia heeft een heel goed fiets netwerk

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Victor M, Gerente van NH Ciudad de Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wij stellen uw feedback op prijs! Víctor Monleón. Hotel Manager.

Beoordeeld op 6 mei 2019

We hadden allemaal een 1 persoonskamer, dit was echt een 1 persoonskamer. Je kon op zijn hollands gezegt je kont haast niet keren. Maar alles was wel in orde echter bij mij werkte de airco niet, dan maar een raample open.

Het ontbijt is heerlijk, veel en verzorgt. Ook eet je in een rustige zaall en was er meer dan genoeg (het buffet werd contstant aangevuld).

Als je het hotel uitgaat dan is er aan de overkant een winkel voor water en fruit e.d. en als naar recht gaat zit er op de hoek een heerlijk broodjes zaak. Hiermaken ze stokbroeden met Jambon, super

Voor de binnenstad dien je wel een taxi te nemen maar voor 7 euro ben je er, dit dit is wel te doen. Vanuit het hotel loop je in 20 miniuten naar het strand.

Datum van verblijf: april 2019
Victor M, Gerente van NH Ciudad de Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2019

I want to thank you for your positive comment about your stay at the NH Ciudad de Valencia hotel and so valuable at the same time for Tripadvisor users.

We are glad to know that you enjoyed your stay and the city. I convey to all the staff their comments on the treatment received, as it is very motivating to continue in this line, which is what our clients deserve.

We hope to see you again next time.

Receive a cordial greeting.

Víctor Monleón
Hotel Manager

Beoordeeld op 1 maart 2019

Goed hotel voor een paar dagen Valencia Alles goed te bereiken met openbaar vervoer bus stopt voor de deur van het hotel.
Haal vooraf aan de overkant bij de Taboccos een buskaart 10 ritten voor € 10,00
Super ontbijt met vers fruit.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Victor M, Gerente van NH Ciudad de Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt in buitenwijk, bus voor de deur en perfecte verbinding naar de stad
Prima om te slapen, goed bed, meer hebben wij niet nodig
Leuke restaurants in de buurt, vooral
locals en dat maakt het sfeervol

Datum van verblijf: september 2018
AureGarcia, Gerente van NH Ciudad de Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2018

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wij stellen uw feedback op prijs! Aure García. Hotel Manager.

Beoordeeld op 1 augustus 2018

Tips: Wat harder kussens voor gasten die niet op zachte kussens kunnen slapen, Kamer beter geluidsdicht maken, het is gehorig: je kan horen dat andere gadten gebrui maken van toilet en douche en hoge hakken dragen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
AureGarcia, Gerente van NH Ciudad de Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018