2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 107
Hotels.comUS$ 107
PricelineUS$ 107
TravelocityUS$ 107
TripadvisorUS$ 107
travelup.comUS$ 118
Beoordeeld op 24 januari 2022

Uitstekend hotel met ruime en schone kamers. Uitstekend ontbijtbuffet met veel diversiteit. Leuk dakterras met zwembad, is in de zomer goed te gebruiken. De ligging aan de rand van de oude stad maakt een bezoek makkelijk.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Ricardo López Sarasa, Director General van NH Valencia Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2022

Dear Rick,

Thank you so much for your comments.

Ricardo López

Beoordeeld op 4 november 2020

Heerlijk hotel op een mooie locatie, prima kamer met een overheerlijk bed en een geweldig uitzicht op de 11e verdieping. Ontbijt ook erg lekker en zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader en als we weer naar Valencia gaan kiezen we zeker weer voor dit hotel.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Ricardo López Sarasa, Director General van NH Valencia Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2020

Dear Anne,

Thank you so much for your nice words.

We will share it with all departments involved.

Ricardo Lopez

Beoordeeld op 27 juli 2020

Vanaf het vliegveld makkelijk met de metro te bereiken (1x overstappen) . Erg Schoon hotel. De kamers werden ook heel schoon gemaakt. Ontbijt was lekker maar lastig i.v.m covid ( geen zelfbediening maar aanwijzen en daardoor lange rijen). Irritant was de airco. Deze deed het niet goed ondanks dat er nog een keer naar gekeken is door een monteur. Op loopafstand zit een fietsverhuur ( €10 per dag) en het is heerlijk fietsen in het park naar het strand ( half uur) en de Calatrava bezienswaardigheden. De botanische tuin en het oude centrum zijn op loopafstand.
Het zwembad is open tussen 11:00 en 15:00 en 17:00 tm 20:00 . Reserveren verplicht in coronatijd. Max 6 personen per keer. 1uur per dag mag je reserveren . Veelal was het al volgeboekt
Dus ik kan dit hotel zeker aanraden maar niet in juli want de airco is echt niet oke en je moet niet gaan voor het zwembad omdat je hier weinig gebruik van kunt maken.

Datum van verblijf: juli 2020
Ricardo López Sarasa, Director General van NH Valencia Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2020

Dear Hmihen,

Thank you for your valoration.

Right now due to the covid-19 we are working with some restrictions than can make slower the breakfast or just to limitate the access to the pool,but there is something that is imposed on us by the Valencian government.We try to improve the services but we cannot avoid the measures taken against the pandemic.

Ricardo López

Beoordeeld op 16 december 2019

Mooie, vrij ruime kamer. Goed king size bed. Prima douche. Waterkoker en Nespresso apparaat op de kamer. Ontbijt was uitgebreid. Vlak bij een metro station. Prima te lopen naar de binnenstad of lekker relaxen in het park. Aanrader!

Datum van verblijf: december 2019
Ricardo L, Gerente van NH Valencia Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Dear Patricia:
Thank you for your feedback and your positive opinion of the hotel. We are very happy that you have chosen us and we hope to return very soon.
Have a Merry Christmas and Happy new year¡¡
Yours sincerely,

Beoordeeld op 26 oktober 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel nette en schone kamers,uitgebreid ontbijt zeer gunstige ligging,jammer dat er geen bediening was bij het zwembad op het dak,super was de informatie over valencia van hernando van de receptie zeer klant vriendelijk.
Wij komen hier zeker terug.
Hans en frank eindhoven

Datum van verblijf: oktober 2019
Ricardo L, Gerente van NH Valencia Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2019

Dear Stedentrip:
Thank you so much for this fantastic opinion of our hotel and the service offered (specially for Hernando). We are very happy that you enjoyed the swim in our pool!! Please, don't hesitate to come back...soon! Have a superb day. Best regards