Beoordeeld op 3 oktober 2018

Uitstekend hotel waar je via het park zo in het oude en nieuwe centrum van Valencia bent! Heft eenzwembad op het dak incl. bar/restaurant waar je prachtig uitzicht hebt over Valencia. Prima service en vriendelijk personeel. Een aanrader!

Verbleef: augustus 2018
Ricardo L, Gerente van NH Valencia Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Dear Danny:
First of all, thank you for complete our satisfaction survey. We are happy to know that your stay here was comfortable and we hope you come back soon.
Best regards,
Ricardo López (Hotel Manager)

Beoordeeld op 30 september 2018

Heerlijk hotel op ongeveer 20 minuten lopen van het centrum. Zo fijn was het dakterras met zwembad om na een dag wandelen bij te komen. Eten kan ik niet beoordelen want dat deden we in het centrum. Personeel was beleefd en vriendelijk. Metro was redelijk dichtbij voor de AirPort.

Verbleef: juni 2018, reisde met familie

Dear guest:
Thank you very much for your time appreciating the hotel.
It is very satisfactory for us; it helps us to improve day by day and satisfy the maximum customers, hopefully and return to check it.
An attentive greeting.
Ricardo López (Hotel Manager)

Beoordeeld op 5 september 2018

Het hotel is centraal gelegen, dichtbij metro en centrum. Het tegenoverliggende Turia park is een grote troef. Het hotel biedt een zeer goed, gevarieerd ontbijt en verzorgde kamers. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Aanrader voor een citytrip!

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, naast het Turia Park, dichtbij het centrum en de gezellige wijk, El Carmen.
Lekker ontbijt, nette kamers en vrij rustig om te slapen. Boven een klein zwembad met bar en fitnessruimte. Toch een wat verouderde accommodatie. Als je vergelijkt met het NH Calderon in Barcelona, dan weet je het wel!
Al bij al, voor een citytrip best wel ok.

Dupaix S, België, Mechelen.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Ricardo L, Director General van NH Valencia Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2018

Dear Sylvianne,

Thank you so much for your kind comments about your stay in our hotel. It's fantastic to us to know that you enjoy the great breakfast, the swimming pool, situation... :) It's a pleasure to us to inform you that shortly we are going to start another improvements in our rooms. We hope that the next time you visit us all the works are finished and can enjoy the result!.

Please, come back soon. Receive our warm greetings,

Ricardo López
Hotel manager

Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel voor als je Valencia wilt verkennen. Je wandelt uit het hotel zo het park in. binnen een kwartiertje sta je in het oude centrum! Prijs/kwaliteit is de kamer prima. Boven heeft het hotel een kleine buitenbar en zwembad waar je over de stad uitkijkt.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner

Dear Samantha,

Thank you very much for your good value of your experience in our hotel. You are very kind. It's fantastic to us to know that you enjoy your stay and we hope to see you soon.

Have a superb summer!! Our best greetings,

Ricardo López
Hotel manager