“Aanrader! ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle, zeer vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijke pizza's. Zonder enige twijfel een aanrader!

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn broer en ouders geweest hebben heerlijke kalfswang gegeten!
Specialiteit was super met een flesje tinto pesquera crianza 2014 uit de Ribera del duero top!

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig gegeten en niet duur. Pasta met gorgonzola en pincini en spekjes. Echt een aanrader! Gelegen naast een prachtig plein.

7 april 2018 beoordeeld

Tijdens verblijf in Valencia 2 x gegeten, heerlijke pizza's, vriendelijk personeel, prijzen voor eten en drank redelijk !

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in Valencia nu al twee keer bij La Vita e Bella gegeten. De prijs verhouding is prima. Het eten staat snel op tafel en het is heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug, er is namelijk genoeg keuze. Zeker een aanrader als je in Valencia verblijft.

Reizigers die La Vita e Bella bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In La Vita e Bella geweest? Deel je ervaringen!