“Prima restaurant”
Beoordeling van La Vita e Bella

La Vita e Bella
Reserveren met
La Vita e Bella is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 284 van 4.113 Restaurants in Valencia
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 april 2018 beoordeeld

Tijdens verblijf in Valencia 2 x gegeten, heerlijke pizza's, vriendelijk personeel, prijzen voor eten en drank redelijk !

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in Valencia nu al twee keer bij La Vita e Bella gegeten. De prijs verhouding is prima. Het eten staat snel op tafel en het is heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug, er is namelijk genoeg keuze. Zeker een aanrader als je in Valencia verblijft.

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het oude centrum, maar in een niet al te drukke straat met meerdere restaurantjes, heerlijke pasta gegeten en een pizza. Zeer vriendelijke bediening.
Betaalde 15 euro voor een groot bord verse pasta en pizza rond de 10 euro......

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gegeten bij la vita e bella, vanwege de goede recensies. Eten kwam snel op tafel en was erg lekker. Prijs kwaliteit is ook prima, over de rest van de kaart kunnen wij helaas nog niets vertellen maar komen er zeker terug om dit te proberen!

21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond gehad in dit restaurant. Het eten vonden wij zeer goed. Een goede Capaccio en een heerlijke pasta. Een fles rode wijn erbij maakte de eerste avond in deze fantastische stad tot een feest. Zeker een aanrader.

Reizigers die La Vita e Bella bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In La Vita e Bella geweest? Deel je ervaringen!