“Top service, hele ervaring, spreken goed Engels”
Beoordeling van Latte&Farina

Geclassificeerd als nr. 32 van 4.323 Restaurants in Valencia
Wijk: El Mercat
Wijk: El Mercat
7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was fantastisch, goede prijs kwaliteit verhouding. Buitengewone top service, personeel is heel vriendelijk en spreekt fantastisch engels. Na afloop hebben ze zelfs een taxi voor ons geregeld terwijl ze eigenlijk al gesloten waren.

7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten : tagliatelle portchini waarbij de pasta ter plaatse wordt klaar gemaakt in de bol kaas is een aanrader - super vriendelijk bedient door Mauricio! Enige opmerking : aperitief deed lang op zich wachten , deze kwam quasi gelijk met het voorgerecht- maar met onze vraag om wat tijd te nemen voor het hoofdgerecht werd rekening gehouden .

6 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We konden helaas niet buiten zitten, maar het eten heeft alles goed gemaakt. Valeria heeft ons bediend en dit was ook top.

19 juli 2021 beoordeeld

Met ze tweeen gegeten bij latte&farina. We zijn snel geholpen en Valerie onze serveerster was erg aardig. De pizza’s kwamen uit een echte pizza oven en waren erg goed van smaak. De plek was ook zeer gezellig. Ik zou dit restaurant zeker aanraden.!

Datum van bezoek: juli 2021
10 juli 2021 beoordeeld

Dit restaurant krijgt een 11/10 van mij. Voorgerecht was super lekker en hoofdgerecht met de truffel was Uitstekend. Fijne bediening van Lucia. Ik raad dit restaurant ten sterkste aan.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Latte&Farina bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Latte&Farina geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.