Gratis annuleren tot 05-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Gratis annuleren tot 01-10-22
Gratis annuleren tot 05-10-22
Hotels.comUS$ 160
TravelocityUS$ 160
Trip.comUS$ 190
Beoordeeld op 30 juni 2022 via mobiele applicatie

Erg vriendelijk, schoon, goed ontbijt, leuke plek. Zeker een aanrader! Kamer is niet groot, maar voor een citytrip geen enkel probleem. Goed restaurant. Ligging is perfect middenin het historisch centrum. Je kunt alles bezienswaardigheden lopend bezoeken. Top

Datum van verblijf: juni 2022
Manager Hotel, Marketing van Helen Berger Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2022

Dear Josan V,

thank you to have the time to write a review on Tripadvisor.

We are more than happy to know that you enjoyed our establishment and our breakfast during your visit in Valencia.

We hope to see you again!

Beoordeeld op 8 juni 2022

De ontvangst bij de receptie was buitengewoon vriendelijk en persoonlijk. Mooie kamers, goede bedden, keurige badkamer. Kluisje en minibar aanwezig. Kamers goed geisoleerd. Het ontbijt wordt uitgeserveerd; wat een luxe! Bar en restaurant zijn gezellig met wederom zeer vriendelijk personeel. Het restaurant bleek heel erg goed; we hadden spijt dat we de eerste dag van ons verblijf elders gegeten hadden! Maar met name de vriendelijkheid van de medewerkers was geweldig. Of het nu ging om het maken van een afspraak bij de kapper, een taxi bellen, of het vragen om een strijkplank: het werd meteen geregeld!
Top, top, top! Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2022
Manager Hotel, Marketing van Helen Berger Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2022

Dear Inge Telkamp ,

We are extremely pleased about your review!! It is fantastic to know that you have had a great time at our hotel and have enjoyed all our services.

Furthermore, we really appreciate your comments about our staff, nice and professional, who do their best everyday in order to offer the best experiences to our guests.

It has been a pleasure having you here with us and we hope to welcome you again soon at our hotel.

Beoordeeld op 11 mei 2022 via mobiele applicatie

Stijlvol hotel met vriendelijke professionals. Erg ruim ontbijt met fruitsap, yoghurt of fruitsla, koffie, croissant of taart en toast. Goede keuken, betaalbare prijzen en mooie jazzy muziek. Prachtige badkamers met stijlvolle inloopdouche. Spijtig dat de kamers wat minder bemeten zijn. Maar och, dat moet je er dan bijnemen en zitten op het super MasterCard is ook een optie.

Datum van verblijf: mei 2022
Manager Hotel, Marketing van Helen Berger Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2022

Dear stefaan,

Thank you very much for taking the time to write a review on Tripadvisor.

We're glad to know that you liked the breakfast in our restaurant, we think there's no better way to start the day than with a good breakfast and enjoying of our relaxing and comfortable soundtrack.

We hope to see you again, when you come to Valencia.

Beoordeeld op 8 mei 2022 via mobiele applicatie

Alles was tot in de puntjes perfect! Had ik meer sterren kunnen geven had ik dit zeker en vast gedaan. Locatie, ontbijt, diner was ook heel goed. Personeel was zeer gastvriendelijk en heel hulpvol, kamers zijn heel proper, worden heel netjes gekuist.. kortom helemaal niets om op aan te merken..

Datum van verblijf: mei 2022
Manager Hotel, Marketing van Helen Berger Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2022

Dear Journey58991122735,

We are extremely pleased about your review!!

Thank you for your mention regarding our location, cleaning service and breakfast service.

We look forward to many more years of welcoming you back.

Beoordeeld op 10 april 2022 via mobiele applicatie

In een woord geweldig , prachtige ligging in het centrum .
Met heel veel smaak ingericht , prachtige details . Bij aankomst een welkom drankje . Kamers smaakvol . Mooie boeken overal en zeer vriendelijk en efficiënt personeel !

Datum van verblijf: april 2022
Manager Hotel, Marketing van Helen Berger Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2022

Dear Margarita B,

first of all, thank you so much to have the time to write a review on Tripadvisor.

We are glad to know that you loved our beautiful design an decoration, which take care of it every day and our books are very special with different themes for all our guests.

Also, we really appreciate your comments about our staff.
We hope to see you again.