Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Arrogantie en niet gastvrije behandeling!

4 weken geleden beoordeeld

Robertjwz
via mobiele applicatie
Lees alle 283 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Valencia
vanaf US$ 35,18
vanaf US$ 77,52
vanaf US$ 101,37
Natural Hot Springs-dagtour
354 beoordelingen
vanaf US$ 100,50
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb nog nooit een recensie geschreven, maar ik maak voor Marina Beach Club een uitzondering.
Het inchecken in de brandende zon om 11:00 duurde een half uur. Het lezen van een naam en toewijzen van een bedje blijkt tóch wel hogere wiskunde voor het personeel van de beach club. Nadat wij ons bedje hadden gekregen besloten we maar meteen de hitte wat te temmen met een cocktail. De setting van de club is overigens heerlijk, de muziek goed. Zo veel potentie, maar helaas. Ik ben van mening dat wanneer je 20 cocktails op de kaart hebt staan, je in ieder geval een standaard mojito goed moet kunnen maken. Weer mis. Ik heb werkelijk nog nooit zo’n erbarmelijk slechte cocktail gedronken. Na iedere slok het gevoel alsof ik een likje tandpasta had genomen.
Over op de sangria. Ik houd het kort, de sangria uit de supermarkt smaakt als een prijswinnende delicatesse in vergelijk met deze. Dit alles zou nog enigszins lachwekkend zijn als de service ook maar een schijntje van de beloofde standaard zou hebben. Wij hebben in het begin een keer bezoek gehad aan ons bedje, waarna wij beiden vervolgens meermaals naar de bar moesten om te bestellen. Nog steeds zou dat óók niet het grootste probleem zijn, als we daar niet constant werden weggestuurd omdat we moesten wachten tot er iemand langskwam.
Ik weet niet zo goed hoe ik mij moet uitlaten over de kwaliteit van het eten. Als je als Spaans restaurant het presteert om patatas bravas te kunnen verpesten, is dat eigenlijk al een kunst op zich. De rest van het eten ga ik niet eens benoemen. Het deed al zeer genoeg.
Al met al hebben wij onszelf uiteindelijk semi bezat om het leed te verzachten. Overigens ook tegen exorbitante prijzen.
Onze tip, loop naar het strand, neem een bedje en parasol en bestel daar een heerlijke cocktail. Daar zul je meer van opknappen dan deze Spaanse aanfluiting.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het bestellen van de sushi van de kaart bleek dit om 20.00 uur niet te kunnen maar pas om 22.00 uur? Na wat verbaasde blikken van ons (want het staat toch op de kaart?) werden er wat telefoontjes gepleegd en kon het wel.
Het meisje van de bediening deed haar best maar sprak geen Engels, overigens het merendeel van de bediening niet (dat verwacht je bij een dergelijke club wel) De sushi was heerlijk en de cheesecake ook. Echter het slechte gevoel van gastvrijheid geeft je een negatieve ervaring van deze club. De bediening heeft geen gevoel voor wat kan ik nog voor een gast betekenen... iedereen rent wat in de rondte. Op onze bon stond ook 8 euro voor het (ongevraagde) brood.
Na diner wilden we nog naar het club gedeelte om nog een drankje te doen met ons 4. Hier spande de arrogantie, het niet gastvrij je gasten met plezier ontvangen de kroon. Er was nog plaats zat maar de tafel die wij het laatste uurtje voor sluitingstijd wilden, lieten ze liever leeg. We verlieten zonder deze 4 drankjes de club. Stonden verbaasd op straat?! Serieus... wat een slechte zaak als het om gastvrijheidbeleving en commercieel handelen gaat.
De entourage is mooi maar je moet hier niet heen om je goed behandeld te voelen!

Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

Slechte service, eten was prima maar ook niet spectaculair. Veel gerechten uit het menu konden niet gekozen worden.

Beoordeeld op 12 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ik heb nog nooit een een recensie geschreven, maar deze ervaring was echt zo slecht dat ik zelfs in de pen ben gekropen. De strandbedjes stonden geen 1.5e meter uit elkaar. We hebben ruim 2 uur gewacht op onze lunch. Steeds als we de bediening iets vroegen werden we terug naar onze ligplaats gestuurd. Als ik de klantvriendelijkheid een cijfer zou moeten geven dan is dat een -4. Je bent bereid wat te betalen voor een mooie locatie, maar je verwacht dan ook dat je voor goede service betaald. Dit is hier zeker niet het geval! Mocht je twijfelen, ga dan niet en huur lekker een bedje aan het strand. Fijne vakantie!

Beoordeeld op 12 augustus 2021 via mobiele applicatie

Waar te beginnen.. ten eerste kregen we een tijdslot van 2 uur, echter duurde het bijna een uur voordat onze bestelling opgenomen werd terwijl er al zo’n 20x een ober langs was gelopen die ons volledig negeerde. Hierdoor hadden we nog maar een uur de tijd, waardoor ze met ons hoofdgerecht aankwamen terwijl we nog halverwege ons voorgerecht zaten. I.p.v. later terug te komen bleef de ober ongeduldig wachten tot we maar snel snel ons voorgerecht naar binnen moesten schuiven. Het hoofdgerecht, ‘dry aged tenderlion medium-rare met fresh fries’, was een grap. Vlees doorbakken en aardappelblokjes zonder smaak. Toen we dit aangaven bij de bediening kregen we een arrogant lachje en het goedkoopste shotjes dat ze hadden ‘ter compensatie’. Verder hadden ze ook nog eens de helft van de kaart niet, zonder reden, terwijl andere gasten deze gerechten duidelijk wel voorgeschoteld kregen.
Vreselijke ervaring, never again.

Datum van activiteit: juli 2021