Gratis annuleren tot 08-10-22
Hotels.comUS$ 151
PricelineUS$ 152
TravelocityUS$ 151
Beoordeeld op 29 februari 2020

Geweldig hotel! Midden in het centrum en veel is op loopafstand. Zachte prijs als je kijkt naar de locatie. Personeel is heel vriendelijk en spreekt voldoende Engels. Kamer ook erg schoon. Bedden liggen prima en de kamers zien er mooi uit.

Kamertip: Elke kamer heeft een uniek design. Erg leuk!
Datum van verblijf: februari 2020
Recepción Casual Valencia del Socarrat, Atención al cliente/recepción van Casual Socarrat Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2020

Heel erg bedankt voor je reactie, we zijn erg blij dat je hier een fijne vakantie met ons hebt doorgebracht, we hopen je snel weer te zien, groeten

Beoordeeld op 4 februari 2020

Het hotel is perfect gelegen: in het centrum, je loopt overal binnen 5-20 minuten naartoe. Het strand is een half uur met het OV. Het hotel is heel schoon, zeer vriendelijke medewerkers en een heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet.

Kamertip: Kamer 205 is mooi en ligt aan de rustige achterkant van het hotel.
Datum van verblijf: februari 2020
Recepción Casua... V, Receptionista van Casual Socarrat Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Heel erg bedankt voor je reactie, we zijn erg blij dat je het Hotel leuk vond, voor ons is het erg belangrijk dat je hier een leuke vakantie hebt doorgebracht bij ons in Valencia, we hopen je snel weer te zien :)

Beoordeeld op 28 januari 2020

Dit hotel ligt op loopafstand van de cathedraal. Net geopend in augustus. Prachtige kamers, zeer vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Veel leuke restaurants en shops in de buurt. Direct aan de overkant kleine supermarkt. Altijd handig.

Datum van verblijf: januari 2020
Recepción Casua... V, RECEPCIONISTA van Casual Socarrat Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2020

We waarderen je reactie, Anouk, wat een vreugde je leuk vond,
Uw mening is erg belangrijk om te blijven werken en dat iedereen zich bij ons op zijn gemak voelt.
We hopen je snel weer te zien,

Beoordeeld op 23 november 2019

Het hotel ligt in het centrum van de stad, waardoor alle bezienswaardigheden binnen het oude centrum op wandelafstand liggen. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is prima. Via de groene long van de Turia rivierbedding is ook de nieuwe site heel goed te bereiken. Kortom een aanrader.

Kamertip: Heel charmante kamers in lichte pastelkleuren en met elk een eigen thema.
Datum van verblijf: november 2019
Recepción Casua... V, Director de Recepción van Casual Socarrat Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2019

Goedemiddag Dirk, hartelijk dank voor uw commentaar en uw beoordeling. We zijn erg blij dat u zowel het hotel als de stad vond. Kom terug wanneer je maar wilt en blijf ons leren kennen. Hier is uw huis. Groeten.

Beoordeeld op 23 november 2019

Goed hotel prima gelegen. Wat ophanghaakjes in badkamer zou prettig zijn. Ontbijt prima.Vriendelijk en behulpzaam personeel.
De kamer die aan de achterzijde gelegen was is erg rustig. Een barretje in het hotel zou het nog aangenamer maken.

Kamertip: Uitstekend bed.
Datum van verblijf: november 2019

Hallo Gerard, hartelijk dank voor uw opmerking en uw beoordeling. We houden rekening met uw suggestie, we werken aan verbetering. Het comfort van de klant is ons hoofddoel. Wij nodigen u uit om ons te blijven kennen bij uw terugkeer naar Spanje. Hier is uw huis!. Groeten