3 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 06-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 07-10-22
Agoda.com
PricelineUS$ 121
Hotels.comUS$ 112
travelup.comUS$ 128
Beoordeeld op 17 juni 2022 via mobiele applicatie

Wij zijn er 5 nachten geweest op logie ontbijt. Prima hotel. Keurig verzorgd, ruime kamers. Vriendelijk personeel en het ontbijtis royaal. Erg fijn dat er een zwembad aanwezig is. Naar het nieuwere centrum bleek later prima te lopen. Aanrader.

Datum van verblijf: juni 2022
Anton Escuder, Atención al cliente/recepción van SH Valencia Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2022

Dear Peter
Thank you very much for your excellent value of your experience in our hotel and your kind words.
Best regards

Beoordeeld op 12 juni 2022 via mobiele applicatie

We hebben hier 4 nachten mogen verblijven met ons gezin. We hebben twee voortreffelijke kamers gehad, met ontzettend fijne bedden. Ook het ontbijt was prima en heel uitgebreid. We gaan hier als we Valencia weer bezoeken ongetwijfeld terugkomen, want ook de ligging is perfect!

Datum van verblijf: juni 2022
Anton Escuder, Atención al cliente/recepción van SH Valencia Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2022

Beste klant
Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen.
We hopen je snel weer te zien in de toekomst
Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 4 mei 2022 via mobiele applicatie

Zeer mooi en proper hotel, maar een business hotel,geen vakantie gevoel,
Zeer mooie badkamer
Goeie bedden
Water en koffie en thee op de kamer
Super vriendelijk en heel attent personeel.
Jammer, terras boven was niet open
Goed ontbijt
Geen restaurant, wel Japans restaurant

Datum van verblijf: april 2022
Dpto Calidad SH Hoteles, Atención al cliente/recepción van SH Valencia Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2022

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten wat u van uw verblijf bij ons vindt. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 21 april 2022

Van 11 April tot en met 15 April in SH Valencia hotel verbleven. Wij hadden kamer 308 een Premium kamer. Met logies en ontbijt. Deze lag aan de voorkant met uitzicht op het Turia Park en aan een doorgaande weg welke wel druk is. Hebben de eerste nacht met open raam geslapen, maar de rest van de dagen het raam dicht gehad vanwege de drukte.
Medewerkers waren bij aankomst niet erg vriendelijk. Werd niet gevraagd of we goede reis hadden gehad. Medewerker had meer aandacht voor collega. Overigens de hele vijf dagen kon er geen goede morgen, middag of avond af. De medewerkers in de eetzaal waren wel erg vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijt is erg uitgebreid maar niet altijd vers, zowel brood als croissantjes waren droog.
De kamer had een stortdouche maar geen bad. Werd elke dag schoongemaakt. En bedlinnen werd ook en keer verwisseld.
De ligging was voor ons goed, al moesten we voor een restaurant toch wel gauw twintig minuten lopen.
Wilde een fiets huren voor de middag maar kon alleen voor de hele dag en koste 13 euro. In de stad kan je goedkoper huren
Van een vijf sterren hotel hadden we meer verwacht.

Datum van verblijf: april 2022
Dpto Calidad SH Hoteles, Atención al cliente/recepción van SH Valencia Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2022

Dear hvdw2016,

Thank you very much for choosing us during your visit to Valencia and for sharing your experience.

We are concerned that you say that at no point during your stay were you greeted. Of course, it is not usual at all and we will discuss it with the heads of the departments at the next meeting. We are pleased to know that there have been things that you liked and others that could be improved, of which we take good note.

I hope you decide to trust us again if you come back to Valencia.

Thank you very much for your time and best regards,

Quality dept.
SH Valencia Palace

Beoordeeld op 26 februari 2022 via mobiele applicatie

Keurig hotel, modern ingericht. Vriendelijk personeel. Op loopafstand van het centrum, aan het Turiapark. Ik zou uitzicht op het park niet echt een pre vinden, want er zit altijd nog een drukke weg tussen. Maar alles prima geïsoleerd, want we hadden totaal geen last van het verkeer (3e verdieping). Het zwembad ziet er op de foto erg mooi uit, maar is eigenlijk heel klein en gedateerd. Misschien dat het in de zomermaanden beter oogt. Het is ook niet heel warm. De sauna kost 60 euro voor 60 minuten! Fietsen kun je huren bij het hotel zelf, prima fietsen. Aanrader om te doen. Kost 12 euro voor een dag per fiets. Om uit eten te gaan even door het park of over de brug, in de wijk daar zitten enorm veel restaurantjes, heel veel keuze. In de wijk van het hotel zit niks bijzonders. Op loopafstand van de metro

Datum van verblijf: februari 2022
Dpto Calidad SH Hoteles, Atención al cliente/recepción van SH Valencia Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2022

Dear Angela v
First let me thank you for choosing SH Valencia Palace his stay in Valencia, as well as the time dedicated to write their opinions about your stay at the hotel, we take note of all comments to improve and We hope to have again with his presence soon.

Sincerely