Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel aan het Turiapark. Prachtige en schone kamer, zeer uitgebreid ontbijt en heel vriendelijk personeel. Iedere dag nieuwe flesjes van Rituals in de badkamer. Tip: huur een fiets. Je mag hem gratis stallen in de parkeergarage naast het hotel. Zo kun je heerlijk op de fiets door het park naar de oude stad of naar de gebouwen van Calatrava of het strand. ‘s Avonds even het park “oversteken” en je bent in een leuke wijk met heel veel restaurantjes.

Verbleef: mei 2018
shhoteles, Director de Relaciones con Clientes van SH Valencia Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Dear Claudia S
First of all thank you very much for choose us in your stay in Valencia,
Your comments fill us with satisfaction and encourage our team to improve every day.
Reiterate our thanks, we look forward again with his presence in future stays in the City.
Yours sincerely

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel, schoon en mooi aangekleed. Geweldig ontbijt en service.
Het enige dat wat verbetering kan gebruiken is het zwembad, dat steekt wat karig af tegen de rest en we hadden geen geweldig uitzicht. De ligging is heel handig, in het midden van zowel de zee, moderne deel en oude deel van de stad. Als je via het park naar de overkant gaat zit je meteen in Ruzafa, de wijk waar veel goede restaurants zitten, zoals Mercatbar en Kopenhagen als je van vegetarisch eten houd.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
shhoteles, Director de Relaciones con Clientes van SH Valencia Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Dear guest,
First of all thank you for your stay with your family in our establishment again.
It is a pleasure to express our gratitude for the positive comments, because we appreciate this very much.
It is very encouraging for us to receive positive appreciations about our facilities, situation, rooms... because this inspire us to make a bigger effort.
We hope to see you again very soon!.
Best regards,

Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Super hotel qua ligging
Zeer vriendelijke ontbijt dame , Ana
Heb genoten !
Kamer zeer netjes , enige jammer punt is dat je niet eens buiten kan zitten om te eten , maar dat is een detail
Ontbijt vond ik perfect.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
shhoteles, Director de Relaciones con Clientes van SH Valencia Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Bedankt!
Het zal een genoegen zijn om je snel weer te zien.
Regards

Beoordeeld op 21 maart 2018

Uitstekend gelegen hotel voor zowel de oude stad als het moderne Valencia. Alles binnen loopafstand (15 min.). Uitermate schone, ruime kamers. Prima ontbijt. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Goede prijs/kwaliteit.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
shhoteles, Director de Relaciones con Clientes van SH Valencia Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2018

Heel erg bedankt !!!

Beoordeeld op 8 maart 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt heel centraal, met de bus of metro ben je binnen 10 minuten in de stad.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Elke dag schoon beddengoed.
Op de badkamer staan fijne producten van rituals, die als ze op waren werden aangevuld.
Het ontbijt was uitgebreid en goed.
Twee kleine minpuntjes: de WIFI verbinding was niet optimaal, viel vaak uit en de douche was niet constant van temperatuur, waardoor je ineens een ijskoude douche had jammer.

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
shhoteles, Director de Relaciones con Clientes van SH Valencia Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

Groeten uit het Hotel SH Valencia Palace!

Allereerst wil ik u bedanken voor het vertrouwen dat in ons hotel is gesteld tijdens uw bezoek aan
Valencia en voor het overbrengen van uw waardevolle indrukken via TripAdvisor.

Voor alle hotelmedewerkers is het een groot genoegen om u zich thuis te laten voelen, en we zijn gevleid om te controleren of uw verblijf bevredigend is en voor de mooie woorden die aan ons zijn opgedragen, behalve de douche en WIFI die we meteen zullen oplossen. .

Weet dat uw tevredenheid onze grootste inzet is en dat we altijd tot uw dienst staan.

Wachtend op de mogelijkheid om je opnieuw te ontvangen in het SH Valencia Palace Hotel.

Een zeer vriendelijke groet,