Gratis annuleren tot 05-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 05-10-22
FindHotel
Gratis annuleren tot 09-10-22
Hotels.comUS$ 138
PricelineUS$ 139
Trip.comUS$ 168
Beoordeeld op 12 juni 2022

We werden ontzettend vriendelijk ontvangen, de kamer was echt top (heel schoon en een hele fijne regendouche). Ook het eten is heerlijk en het dakterras een fijne plek om te ontspannen in alle rust. Grote dank aan Rafael/Raphael voor de hele fijne en warme ontvangst! En als laatste, de ligging is perfect in het centrum!

Datum van verblijf: juni 2022
Manager Hotel, Atención al cliente/recepción van Cosmo Hotel & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2022

Dear Marie,
We are really glad that you enjoyed your stay with us and thank you for your kind comments about our Hotel. Special thanks for praising our team member Rafael. We are looking forward to welcoming you again soon!
All the best,
Tõnis Väli

Beoordeeld op 13 april 2022

Hotel Cosmo, heeft dat tikkeltje meer dan het gewone klassieke hotel.
De kamers zijn zeer hygiënisch (dagelijks netjes gepoetst) en stil en er is airco die zijn werk doet en netflix (geen chromecast nodig). Zeer sober maar mooi ingericht. Wij hadden een king-size bed, met comfortabele matras.
Ontbijt is eens niet het klassieke buffet, maar verrast met lekkere smoothie bowl en verse producten. De ligging is super : op wandelafstand van station, centrum , toeristische trekpleisters en vele lekkere bars en restaurantjes. De vibe van het personeel was goed , de service gebeurde steeds met een lach.

Kamertip: kamers aan voorkant iets luidruchtiger, hoe hoger hoe stiller
Datum van verblijf: april 2022
Manager Hotel, Atención al cliente/recepción van Cosmo Hotel & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2022

Thank you for your visit and for sharing your experience with other travellers. Very good to know that your stay was so comfortable and you could enjoy it so much. Hope you will have the chance to come back again, do not hesitate to choose Hotel Cosmo once more. Regards, Andrea Leone

Beoordeeld op 12 april 2022 via mobiele applicatie

Midden in het centrum op een plek die alles heeft. Wij hadden een mega balkon met 2 heerlijke ligstoelen. Maar ook als je geen balkon hebt de skybox voor iedereen. Heerlijke bedden. Super schoon. Ontbijt ook niet as usual...met zalm en avocado. Goede koffie all inn. Ook top. Alles op fiets- en loopafstand.

Datum van verblijf: april 2022

Thank you Lida for your comment, we appreciate it. Nice to see that you had a very good stay with us, do not hesitate to choose us again next time. Best regards, Andrea Leone

Beoordeeld op 30 maart 2022 via mobiele applicatie

Super mooi en schoon hotel met vriendelijk personeel. Kamer is mooi nieuw en voorzien van alles wat je nodig hebt. Locatie is top, midden in het oude centrum met diverse bezienswaardigheden op enkele minuten lopen. Elke ochtend een heerlijk ontbijt met verse producten. Ook is er de mogelijkheid te lunchen, borrelen of dineren. Ik kan me geen betere accomodatie voorstellen in Valencia.

Datum van verblijf: maart 2022
Manager Hotel, Atención al cliente/recepción van Cosmo Hotel & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2022

Thank you so much for your kind words, it is nice to know that you had such a good stay with us and you could enjoy your days in Valencia. Would be nice to have you here next time, do not hesitate to come back. Best wishes, Andrea Leone

Beoordeeld op 19 maart 2022 via mobiele applicatie

Het Cosmo hotel zit op een ideale plek om de stad te verkennen. De kamers zijn mooi en schoon, het is ook ideaal dat er een bar aanwezig is. Het ontbijt is prima, er is voldoende keuze. Het Cosmo hotel is verder erg flexibel en behulpzaam bij het veranderen van de boeking (thanks Fanny!) kortom: aanrader!

Kamertip: Tijdens las fallas (maart) hoef je niet op slaap te rekenen…
Datum van verblijf: maart 2022
Manager Hotel, Atención al cliente/recepción van Cosmo Hotel & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2022

Thank you so much Perry! So nice to see that you enjoyed your stay and you liked our offer. Hope to be your choice next time you will visit Valencia. Best wishes, Andrea Leone