Gratis annuleren tot 13-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 14-10-22
Gratis annuleren tot 14-10-22
PricelineUS$ 129
TravelocityUS$ 120
HurbUS$ 134
Beoordeeld op 11 mei 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk centraal gelegen hotel met prachtig uitzicht vanuit terras. Centrale ligging is top. Ontbijt goed wel vragen wanneer je eieren wilt. Kamer prima wel gehorig. Maar prima voor lang weekend ! Service medewerkers vlot top Engels sprekend en erg aardig ! Lekker weekend gehad

Kamertip: Wij zijn groot fan van restaurant ferro de beste Spaanse gerechte. Absolute aanrader !
Datum van verblijf: mei 2022
Dpto Calidad SH Hoteles, Director General van SH Ingles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2022

Beste klanten, we zijn erg blij om uw opmerkingen te lezen.

Het is voor ons allemaal een genoegen dat u heeft genoten van een heerlijk lang weekend.

Eerlijk,

Beoordeeld op 19 april 2022 via mobiele applicatie

Fijn Hotel mooie grote kamer met een heerlijk ontbijt .
Vriendelijk personeel .
Helaas hadden wij buren die het nodig vonden om de muziek keihard te zetten met de deur en het raam wijd weid open .
Rond 3 uur In de nacht zijn we er naar toe gegaan en werd het rustiger .
Het hotel kan daar niks aan doen dat er zulke asociale mensen zijn .
Ga lekker je in de kroeg uitleven zou ik zeggen.

Datum van verblijf: april 2022
Dpto Calidad SH Hoteles, Director General van SH Ingles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Lieber Gast,

Mit freundlichen Grüßen,

Beoordeeld op 5 maart 2022

Heerlijk hotel, ruime kamer en zeer centraal gelegen. Het enige minpuntje dat ik kon ontdekken in dit fantastische hotel is het ontbreken van een waterkoker om even thee of koffie te zetten op de hotelkamer. Ook jammer dat er maar 1 relaxstoel op de tweepersoonskamer aanwezig was.

Datum van verblijf: februari 2022

Beste gast,

Beoordeeld op 26 januari 2022

SH Ingles is een net hotel, dat midden in het oude centrum ligt.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Min puntje is wat ons betreft dat de kamer nogal klein is voor een 4 sterren hotel.
Daarbij is de kamer wel heel erg gehorig. Je hoort de buren letterlijk praten en ook "andere activiteiten" zijn zeer duidelijk hoorbaar ........

Datum van verblijf: januari 2022

Beste gast,

Beoordeeld op 12 december 2021 via mobiele applicatie

Leuk hotel met een prima ligging. Mooie schone kamers en een lekker ontbijtbuffet. Vanaf het hotel kun je prima het centrum bereiken. Vriendelijk personeel en een goede ontvangst. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Wij waren hier drie nachten

Datum van verblijf: december 2021