2 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 69
AlgotelsUS$ 86
ZenHotels.comUS$ 82
Beoordeeld op 23 november 2019

Goed en leuk heel centraal gelegen in de buurt van de Chinese wijk en mercado central. Place de Reina en treinstation .
Leuke taverne en lunch room. Hotel schoon en airco en verwarming prima voor november

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 16 september 2019

Kamer is netjes schoon. Badkamer met klein bad. Een douche was beter geweest want het bad was zeer klein. Bedden waren prima. Airco werkt goed. Ontbijt was eenvoudig maar prima. Zeer vriendelijk personeel in het hotel. Minpunt is dat er heel weinig stopcontacten op de kamer zijn. 1 naast het bed en 1 bij de televisie. Ook is het zeer gehorig. Je kunt de buren erg goed horen en werden wakker van hun wekker. Ook s-morgens vroeg al veel kabaal op de gang. Het hotel heeft een geweldige ligging in het centrum dus overal dicht bij.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 14 april 2019 via mobiele applicatie

We verbleven voor 4 nachten in dit hotel tijdens de eerste week van de paasvakantie. De locatie is ideaal voor een trip in Valencia. Je kan vanuit dit hotel alles te voet (of eventueel met de fiets) bezoeken. Rondom het hotel, in een straal van 1 km, liggen ook veel goede en gezellige restaurantjes.

Het ontbijt is uitgebreid en lekker.

Het personeel is behulpzaam.

We hadden een kamer in het thema van “the godfather”. De kamer was zeer proper, ons bed werd elke dag opnieuw opgedekt en elke dag kregen we nieuwe handdoeken. Een groot minpunt aan de kamer is de dikte van de muren. De muren waren niet geïsoleerd wat maakte dat het leek of onze buren ook in onze kamer verbleven. Bv. ‘S morgens de wekker van de buren horen, mee kunnen luisteren met een telefoongesprek van onze buurvrouw, van een zangconcert kunnen “genieten” van onze buren. Uiteindelijk hebben we wel nog goed geslapen.

Datum van verblijf: april 2019
SgonzalezPaz, Gerente van Casual del Cine Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Heel erg bedankt voor uw mening!
We voelen ons heel erg wat je op het geluid zegt, we zullen bekijken welke opties we hebben om het te verbeteren.

We wachten binnenkort weer op je, en je weet dat de Casual-familie blijft groeien!

Deze vertaling is niet officieel, excuses voor de fouten.

Beoordeeld op 1 maart 2019

Prima hotel, ligt op uitstekende locatie in het centrum van Valencia. Treinstation en metro dichtbij. Zeer vriendelijk, attent en behulpzaam personeel. Nette, schone kamers. Goed werkende WiFi. Prima ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde alleen
SgonzalezPaz, Gerente van Casual del Cine Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Heel erg bedankt voor het delen!
We zijn blij dat je het leuk vond, de waarheid is dat onze locatie benijdenswaardig is :)

Deze vertaling is niet officieel, excuses voor de fouten.

Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

Vanaf airport in 20 minuten op vlabij gelegen metrostation Xativa, hierna 4 minuutjes lopen. Je bent dan in supergelegen hotel vlakbij oude en nieuwe centrum Valencia. Schone kamer, prima ontbijt en uiterst behulpzaam personeel. OV om de hoek en terrassen hier ook naar keuze. Gauw boeken!

Datum van verblijf: september 2018
Sonia G, Gerente van Casual del Cine Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Danke!