“Lekker Italiaans voor een prijsje”
Beoordeling van Lambrusqueria

Lambrusqueria
Geclassificeerd als nr. 364 van 4.187 Restaurants in Valencia
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Zoals ik hier al eerder las is het inderdaad een vrij donker etablissement, maar echt storend vond ik dat niet, gewoon gezellig. Los daarvan: wij namen het menu dat ze voorstelden, waarbij je voor €20 een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert krijgt. Mag je een bepaald gerecht niet, dan meld je dat gewoon en geven ze je een alternatief gerecht. Wil je na het hoofdgerecht nog een andere pasta proeven i.p.v. een dessert, dan kan dat ook. Elke gang worden enkele verschillende gerechten op tafel gezet, die je vervolgens kan delen. Dit is uiteraard voor deze prijs geen culinaire hoogvlieger, maar de pasta is vers gemaakt, de porties zijn zeker voldoende, alles was lekker. Bovendien zijn de drankenprijzen ook zeer schappelijk. Ik zou dit zeker aanraden om met een groep te gaan eten. De zaak zat trouwens zowel op het terras als binnen helemaal vol, zo slecht kan het er echt niet zijn. Doen!

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral een gezellig restaurant om ‘s avonds lang te tafelen. We hadden het ‘verrassingsmenu’ wat enigszins tegen viel. Vooral veel salade en pasta. De Pinot Grigio was erg lekker en dat voor slechts € 12,50 per fles. Zeker het bezoeken waard als je lang en gezellig wilt tafelen. Qua eten zijn er zeker betere tentjes te vinden in Valencia.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer wordt gemaakt door de groep. Het restaurant is daarbij behulpzaam door je in het donker te zetten met wat lage kaarsen op tafel. Eten is prima maar geen uitschieter. Ligt buiten het oude centrum en daardoor geschikt voor grotere groepen.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was verrassend lekker! We kregen een verrassingsmenu en hebben echt genoten! We gaan er zeker nog terug! Heerlijk eten en een heerlijke Pinot Grigio!

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wegblijven, allereerst , alle tafeltjes staan in het donker, volgens de baas moet het donker zijn. Het is zo jammer, wamt eten is best goed maar de service is echt dramatisch. Niemand heeft tijd voor je, flessen die leeg zijn, niet vragen of je een nieuwe wil, mijn zoon heeft een half uur met een half leeg bord voor zich gezeten. Echt Italiaans onwaardig. Drama drama drama. De bediening is echt onvriendelijk en gewoon onbeschoft. Echt wegblijven.

Reizigers die Lambrusqueria bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Lambrusqueria geweest? Deel je ervaringen!