Gratis annuleren tot 01-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Expedia.comUS$ 61
PricelineUS$ 57
eDreamsUS$ 62
Beoordeeld op 25 juli 2019

Een knusse b&b in een metropool als Valencia. Zeer centraal gelegen. Prima voor 1 uur nacht. Een zeer ontspannen en informele sfeer. Wij hadden een kamer met eigen voorzieningen, wel klein maar alles was er en functioneerde goed.

Kamertip: Het bed lag goed, het was er schoon en efficiënt ingericht
Datum van verblijf: juli 2019
HiValenciaHotel, Recepción van B&B Hi Valencia Canovas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2019

Beste Dream07955699870,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen bij Hi Valencia Cánovas.

We houden ervan te weten dat u volledig van uw verblijf hebt genoten en dat u onze centrale locatie heeft gewaardeerd.

Ik zou willen zeggen dat we verschillende categorieën kamers hebben, elke typologie heeft verschillende maatregelen, kenmerken en diensten. Op internet kunt u alle specificaties bekijken.

Nogmaals hartelijk dank voor het kiezen van ons en we hopen je terug te verwelkomen in Valencia.

Nathalia Agostinone Santos

Beoordeeld op 24 oktober 2018

Vooraf: het personeel was bijzonder behulpzaam. Dus alle lof.

Maar onze kamer op de 7e verdieping was nat via de ramen en via het plafond. De ramen waren afgeplakt met tape. Maar dat weerhield de regen niet.

Snel een andere kamer gekregen
Toilet te krap om te zitten, veel te veel lawaai van de straat, veel te veel lawaai van de pomp die de douche/toilet leegzoog
Geen luchtverversing/afzuigkap. Lamp aan het plafond ontbrak, de deur naar de hal had een kapotte ruit en de gehorigheid tussen de kamers liet ook al te wensen over

Kamertip: niet aan de straatkant en niet op de 7e verdieping
Datum van verblijf: oktober 2018
HiValenciaHotel, Recepción van B&B Hi Valencia Canovas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Beste Nicolaas_of_Second,

We willen jullie allemaal mijn excuses aanbieden voor het gevoel van teleurstelling waarmee Hi Valencia Cánovas is vertrokken. Bovenal verontschuldigen we ons voor het incident dat zich in uw kamer heeft voorgedaan en dat werd veroorzaakt door een extreem sterke regen die veel schade aanrichtte in de huizen van Valencia en omgeving. Helaas waren ons gebouw en je kamer in het bijzonder geen uitzondering.

Aan de andere kant, bedankt voor het benadrukken van de snelle en correcte reactie van onze medewerkers in het licht van de pech. Daarna verplaatsten ze hem naar een kamer die niet de gevolgen van de storm had en naast een hogere categorie (ruimer, uitgerust met een magnetron, waterkoker en koelkast). We hebben het gevoel dat we door de kamer te veranderen een kamer niet zo stil konden krijgen als in het begin. Maar we hopen dat u het begrijpt, het was een onvoorzien ongeval.

Bedankt voor uw opmerkingen, ze zijn erg belangrijk voor ons omdat ze ons helpen te verbeteren om onze klanten in de toekomst een uitstekende service te bieden.

We staan ​​echter open voor elke andere suggestie die u ons wilt sturen en die met grote belangstelling zullen worden bestudeerd.

Vriendelijke groeten,
Nathalia Agostinone Santos

Beoordeeld op 30 oktober 2017 via mobiele applicatie

Deze B&B is een aanrader, de kamer was ruim genoeg en heel netjes, de badkamer lag tegenover onze kamer waar we een eigen sleutel van hadden. De dames van de receptie waren ontzettend aardig/vriendelijk en behulpzaam en spraken goed Engels. Ontbijten was in de markthal, wat wij heel leuk vonden. De ligging van deze B&B lag mooi centraal waardoor alles op loopafstand was (muv de haven). In de buurt genoeg om te eten en te drinken. Enige minpuntje: douche was klein, en buiten erg lawaaierig,(ramen enkel glas, maar wel rolluiken) de buren kon je ook horen, maar daar hadden wij tijdens ons verblijf geen last van. Tip voor dit tegen te kunnen gaan zijn oordopjes.

Datum van verblijf: oktober 2017
HiValenciaHotel, Propietario van B&B Hi Valencia Canovas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2017

Beste Peggy B, allereerst hartelijk dank voor het feit dat je hebt gekozen voor de Hi Valencia Canovas tijdens je recente verblijf in onze stad en voor je vriendelijke woorden met betrekking tot ons hotel, de faciliteiten en service. Bovendien zijn we verheugd dat we uw serviceverwachtingen hebben overtroffen, omdat de inspanningen voor klantenservice constant zijn en ongetwijfeld onze belangrijkste doelstelling zijn. Het was een genoegen om u te verwelkomen in onze faciliteiten en we hopen terug te zijn in uw verblijf in een volgend bezoek aan Valencia. Met vriendelijke groet, Maty Sánchez

Beoordeeld op 4 november 2016

vriendelijk personeel.Propere kamer wij hadden de kamer met badkamer .De douche is aan vernieuwing toe .Er was vrij veel lawaai te horen van de gang en de touilleten en douche naast onze kamer door de dunne muren en de glazen deur.TIP maak een portaaltje in de kamer er is plaats genoeg in deze kamer .

Datum van verblijf: oktober 2016
HiValenciaHotel, Recepción van B&B Hi Valencia Canovas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2017

Geachte klant, ik wil uw mening te bedanken met betrekking tot uw verblijf in onze accommodatie. Evenals dank u kiezen van onze hotel voor uw bezoek aan Valencia. Het is een genot voor het beheer van de B & B Hi Valencia Canovas opmerkingen en constructieve feedback die ons onze service te verbeteren elke dag. Laten we eens kijken je reactie. Met vriendelijke groet, Ksenia Kustanovich

Beoordeeld op 23 oktober 2016

In Hi Valencia Canovas kom je helemaal tot rust in de gezellig ingerichte kamers in deze grote B&B. Prima kamers, schoon en fris en wij hebben heerlijk kunnen slapen. Heel leuk om 's ochtends in Mercado de Colon te ontbijten. Een perfect verblijf om Valencia te ontdekken!

Kamertip: De low budget kamers zijn prima, badkamer zit op de gang (privé of gedeeld).
Datum van verblijf: oktober 2016
HiValenciaHotel, Recepción van B&B Hi Valencia Canovas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2016

Arianne gewaardeerd, dank u voor uw tijd om uw mening over B & B HiValencia Canovas via TripAdvisor delen. We zijn verheugd om te weten dat we uw verwachtingen in dienst en op de site hebben ontmoet. Nogmaals, ik dank u voor ons te kiezen. Het was een genoegen om u te mogen verwelkomen in onze B & B geweest Tot de volgende keer, Ksenia Kustanovich (204)