“Heerlijk eten in een gezellig, hip tentje met vriendelijke bediening!”
Beoordeling van Kaikaya

Kaikaya
Geclassificeerd als nr. 18 van 4.327 Restaurants in Valencia
Wijk: Sant Francesc
Wijk: Sant Francesc
8 augustus 2021 beoordeeld

Heerlijke sushi op, en heel goed en vriendelijk geholpen door Pauline. We hebben genoten en komen zeker terug!

7 augustus 2021 beoordeeld

We hebben super lekker gegeten. De gerechten die we hebben genomen was op advies van Jana en het was een 10. Ik ben allergisch voor garnalen dus heeft ze wat dingen aangepast. Ze heeft ons super goed advies gegeven en vriendelijk geholpen! Thank you jana! See you next time!

7 augustus 2021 beoordeeld

Heerlijke Sushi!! Echt een aanrader, vooral als je houdt van verschillende smaken. Wij zijn uitstekend geholpen door Jana met goede service en een prettige houding.

3 augustus 2021 beoordeeld

Heerlijk gegeten en heel fijn bediend! Onze gastvrouw Jana heeft ons heerlijke gerechten geadviseerd en heeft ons verder heel vriendelijk en enthousiast geholpen.
Echt een aanrader, ook een mooie locatie.

1 augustus 2021 beoordeeld

Heerlijke sushi, een keer wat anders dan alleen ‘normale’ maki’s enzo. Super aardige bediening en lekker eten midden in de stad.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Kaikaya bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Kaikaya geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.