“Heerlijk italiaans gegeten”
Beoordeling van Le Favole

Le Favole
Geclassificeerd als nr. 3 van 4.059 Restaurants in Valencia
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier op donderdagavond gegeten. Om half 8, vrij vroeg voor de Spanjaarden. We waren dan ook de eerste. We werden vriendelijk onthaald.
We zijn begonnen met bruschetta met tomaat, heerlijk. Daarna had ik tagliatelle met champignon en mijn vriend een pizza. Ook beide heerlijk. Pizza was lekker knapperig, perfect gebakken.
Na afloop limoncello van het huis.
Heerlijk gegeten, zeker een aanrader als je zin hebt in italiaans eten.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier aan op een dinsdagavond om 20u (enkel 2 tafels bezet) en werden zeer vriendelijk onthaald. Mij viel onmiddellijk de aangenaam rustige en gemoedelijke sfeer in het mooi ingerichte restaurant op. Zeer fijn na een drukke en luidruchtige dag in Valencia! 2x Insalata mista : met cœur de bœuf tomaten (denk ik), smaakte lekker fris. Wit wijntje uit de streek. Ik nam de pasta met zeevruchten (zou ik direct terug nemen, héérlijk!) en mijn man de pasta met gemengde champignons (vond hij lekker maar niet echt een wauw gevoel). Geen mandje brood of geraspte kaas op tafel, maar wij hadden dit niet nodig en ik ben er van overtuigd dat het zonder probleem gebracht zou worden indien we dit gevraagd hadden. Als dessert namen we de tiramisu limoncello en de sgroppino (werd op indrukwekkende manier naast de tafel bereid). Al bij al een fijne totaalervaring, correcte prijzen, en een attente bediening. Toen we vertrokken, zat het restaurant dan ook terecht helemaal vol!

26 mei 2018 beoordeeld

Op een locatie waar je het niet verwacht ligt dit prachtige restaurant. Mooie, rustige inrichting met mooie open keuken en pizza oven. Uiterst vriendelijk personeel en als het eten dan ook nog super is kan de avond niet meer stuk. Tenderloin steak was boterzacht en de pizza's van de tafelgenoten waren ook heerlijk. Aanrader!!!

18 mei 2018 beoordeeld

Zeer lekker gegeten, vriendelijke ontvangst, uitstekende bediening.
Een aangenaam en gezellig interieur, kortom een restaurant dat je zeker moet bezoeken tijdens een verblijf in Valencia. Wij zijn hier meerdere avonden gaan eten, daar we het zo lekker vonden.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk om hier te eten, bediening is erg betrokken en plezierig in de omgang. Goed eten en lang open, wij zaten er om half twee nog heerlijk te eten. Nederlandse eigenaar heeft iets moois neer gezet, pure klasse.

Reizigers die Le Favole bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Le Favole geweest? Deel je ervaringen!