“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van La Chingada

La Chingada
Geclassificeerd als nr. 863 van 4.566 Restaurants in Valencia
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten, genoeg keuze en heel vriendelijke bediening, vrolijk ingericht restaurant
Als we heel kritisch zijn was het enige leerpunt voor hem om het eten meer tegelijk te bezorgen aan tafel.

Datum van bezoek: september 2019
Comunicacion_Mkt, Dpto. Comunicación van La Chingada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hallo "tessag2015"

Heel erg bedankt voor de review. We nemen nota van de opmerking die u ons maakt.

3 september 2019 beoordeeld

Heerlijk Mexicaans eten. De taco’s met Pulled beef, chicken en pork waren verrukkelijk! Super zacht vlees en goed gemarineerd. Vraag Samuel voor de hete pepers, top bediening.

Datum van bezoek: september 2019
Comunicacion_Mkt, Dpto. Comunicación van La Chingada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Hallo "Alexa H"

Heel erg bedankt voor de review en voor de reactie. Het was een genoegen dat je kwam bezoeken.

29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker eten, leuke sfeer en super lief personeel. Vooral samuel heeft ons goed bediend. Wc zou wel vernieuwd mogen worden.

Datum van bezoek: augustus 2019
Comunicacion_Mkt, Dpto. Comunicación van La Chingada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Hallo "Pammy1996"

Hartelijk dank voor het geven van de maximale beoordeling en voor de opmerking die u ons geeft.

28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn verschillende keren hier vooraf gaan borrelen voordat we uiteten gingen. De nacho’s zijn de beste die we ooit hebben gehad! Super vriendelijk personeel, kortom een dikke aanrader!

Hallo.

Heel erg bedankt. We hopen dat u niet stopt met ons te bezoeken.

25 augustus 2019 beoordeeld

Erg lekker gegeten! Vooral de nacho’s zijn een aanrader. Goede service! Tortilla’s zitten in een schattig zakje.

Datum van bezoek: augustus 2019
Comunicacion_Mkt, Dpto. Comunicación van La Chingada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Hallo "W4224IZsannem"

Hartelijk dank voor de beoordeling en voor de reactie.

Reizigers die La Chingada bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In La Chingada geweest? Deel je ervaringen!