“Perfect, comfortabel luxe appartement aan het ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Catharina ...
Zwolle, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
“Perfect, comfortabel luxe appartement aan het strand”
Beoordeeld op 13 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Wij hebben met onze gezin (2 kinderen 14 en 12 jaar) genoten van ons verblijf (mei) in dit appartement. Erg prettig dat de slaapkamers + 1 badkamer beneden gelegen zijn, en boven de keuken, woon/eetkamer, serre en balkon met uitzicht op zee. Zeer schoon en ruim appartement aan een leuk strand, met leuke restaurantjes. Parkeerplaats onder het gebouw is ook zeer comfortabel. Het contact met de verhuurder was perfect, zowel voor vertrek als gedurende het verblijf. Zeer aardig en hulpverlenend. Wij komen heel graag terug, maar dan langer dan 5 dagen. Dankjewel!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
25 mei 2018
Dear Catharina, we greatly appreciate the review you have left in our profile. We will make sure that this message is delivered to the whole team. Thank you very much and we are at your disposal for any questions or queries. Regards (Sonia - Customer Care ApartUP!)
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren