“Met de toeristen kaart een gratis tapas.”
Beoordeling van Origin

Origin
Geclassificeerd als nr. 3.114 van 4.563 Restaurants in Valencia
4 weken geleden beoordeeld

Personeel maakt je belachelijk en doen erg onaardig. Kies een ander leuk restaurantje waar je wel welkom bent. Hier wordt je in een hoekje geplaatst.

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat dit restaurantje bijzonder maakt, is de supervriendelijke, guitige ober Xavier. Very funny. Charming.
Hij prees ons het menuutje van 27€ aan.
Als voorgerecht bleek de hummus het lekkerst. Het beste van het menu vormt echter de gegrilde vleesschotel: vooral de lekker gekruide kipfilet, het spek en de ribbetjes vielen in de smaak. Het was zoveel dat we pasten voor het dessert (cheesecake).
Xavier was heel alert. Zo kwam hij aangelopen met nieuw bestek zodra hij hoorde dat we per ongeluk een mes lieten vallen. Het eten is lekker, maar vooral de service maakt dit een aangename belevenis.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij geven dit restaurant een 10, dat verdienen ze. Het zit wat aan het einde van een druk straatje maar loop er heen, de moeite waard. Ook goede prijs-kwaliteit verhouding

Datum van bezoek: juli 2019
31 mei 2019 beoordeeld

Eten à la carte en dagmenu genomen (samen 70 euro). Alles was goed en bediening (2 zeer goede obers) was uitstekend, Bij betalen vroeg vrouwelijke manager wel 10 euro voor beetje (20g) rijst. Wij waren bereid 3,- euro te betalen voor de rijst. Na protest aan tafel nieuwe rekening met 3 euro korting (dus 7 euro i.p.v. 10). Na protest binnen bij haar, gaf ze een nieuwe rekening met opnieuw 10 euro. Bij vraag waarom niet eerder aangegeven was dat 20 g rijst 10 euro kostte, was het antwoord "Staff doesn't speak English." (ECHT waar). Politie gekomen op ons verzoek. Spaanse agenten dviseerden officiële klacht op formulier in te vullen. Vrouwelijke manager schreef nog wat erbij in het Spaans. Wij vroegen om vertaling van haar tekst. Zij weigerde en dreigde om zelf politie te bellen om ons eruit te krijgen. Nogmaals : eten en bediening waren good. Management kan niet met goede klanten omgaan.

Datum van bezoek: mei 2019
22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin hier gegeten. Ik heb zelf de pork ribs besteld en zij de entrecote. Ik kan alleen maar zeggen dat het ontzettend goed was!! Super mals vlees, heerlijk gekruid en enthousiast en vrolijk personeel. Dikke aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Origin bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Origin geweest? Deel je ervaringen!