“Aanrader!”

Geclassificeerd als nr. 12 van 4.325 Restaurants in Valencia
Wijk: La Gran Via
Wijk: La Gran Via
7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Gezellige en fijne sfeer, goede bediening en het eten was top. Sharing diner, maar geen standaard tapas. Verassende combi’s. Wij hebben genoten!

Datum van bezoek: juli 2021

25 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerst erg vriendelijk ontvangen door Alex. Een heerlijk tafeltje buiten voor 4. Daarna perfect bediend door Alex. Eten was bijzonder en zeker niet alledaags. Zeker de moeite waard om terug te gaan. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Alex weet wat gastvrijheid is!

Datum van bezoek: juni 2021
14 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Alle gerechten waren verrassend. Toffe en vlotte bediening. Een aanrader bij je bezoek in Valencia!

Datum van bezoek: juli 2021
10 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke verwelkoming. Het concept en de grechten werden duidelijk uitgelegd in het Engels.
Het eten is origineel en van topkwaliteit.
Superlekker en heel gezellig om te delen met elkaar.
We zouden alles direct een 2de x bestellen!
De desserten zijn van hetzelfde niveau.
De gastvrijheid en kennis van Alex zijn een opsteker voor Valencia. ❤️

Datum van bezoek: juni 2021
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en bediening was super! Alles werd duidelijk in het Engels uitgelegd en we kregen goede tips over het aantal tapasgerechten dat we moesten kiezen.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die a huevo Restaurante bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In a huevo Restaurante geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.