Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 119
Expedia.comUS$ 119
PricelineUS$ 119
TravelocityUS$ 119
Orbitz.comUS$ 119
Trip.comUS$ 121
Beoordeeld op 25 september 2019

Nieuw hotel met prima kamers, aardig en behulpzaam personeel.
Mooi dakterras met geweldig uitzicht.
Klein minpuntje; de WiFi connectie was niet optimaal.
Verder niets op aan te merken en een geweldige ligging in de oude binnenstad.

Kamertip: Wij hadden een superior kamer, deze was groter dan de standaard kamers.
Datum van verblijf: september 2019
MD Design Hotel P, Propietario van MD Design Hotel - Portal del Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Beste Carin03730: Het was een genoegen u als gast te verwelkomen. Ik wil u bedanken voor uw vriendelijke reactie namens het hele team dat werkt met de bedoeling onze gasten de beste service te bieden en ervoor te zorgen dat ze terugkeren naar hun huizen met prachtige herinneringen aan hun vakantie in Valencia en in ons hotel. We zijn erg blij dat je hebt genoten van ons hotel en het prachtige terras. We hopen van harte dat we u binnenkort weer kunnen verwelkomen! Met vriendelijke groeten MD DESIGN HOTEL - Portal del Real.

Beoordeeld op 11 september 2019

Prachtig hotel om in te verblijven, schoon, nieuw en heel vriendelijk personeel. Mooie locatie en leuke stad. Alles is goed te bereiken met gehuurde fietsen/scooters/steppen of met het ov, ook taxi's zijn niet duur. Het dakterras is heerlijk en daar kan je zeker even van genieten.

Datum van verblijf: september 2019
MD Design Hotel P, Propietario van MD Design Hotel - Portal del Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste lotusdewijs: Ik wil je bedanken voor je vriendelijke mening namens het hele team dat werkt met de bedoeling onze gasten de beste service te bieden en ervoor te zorgen dat ze terugkeren naar hun huizen met prachtige herinneringen aan hun vakanties in Valencia en in ons hotel. We zijn erg blij dat je hebt genoten van ons hotel en het prachtige terras. Het was een genoegen u als gast in het hotel te verwelkomen. Heel erg bedankt! We hopen van harte dat we u binnenkort weer kunnen verwelkomen! Met vriendelijke groeten MD DESIGN HOTEL - Portal del Real.

Beoordeeld op 25 augustus 2019

Hotel vlakbij een mooi plein in Valencia, winkels en restaurants op loop afstand. Ligt aan het park. Heeft geen 24-uurs receptie maar is ook niet nodig. Met een code kom je het hotel binnen. Kamers worden elke dag keurig schoon gemaakt. Hotel is zeker meer dan 2 sterren waard! ps. Mooi dakterras!

Datum van verblijf: augustus 2019
MD Design Hotel P, Propietario van MD Design Hotel - Portal del Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2019

Beste Veravanelsacker: Het was me een genoegen u als gast te mogen ontvangen. Ik wil u bedanken voor uw vriendelijke reactie namens het hele team dat werkt met de bedoeling onze gasten de beste service te bieden en te garanderen dat ze terugkeren naar hun huizen met mooie herinneringen aan hun vakanties in Valencia en in ons hotel. We zijn erg blij dat je genoten hebt van ons hotel en het prachtige terras, dat je verrast bent door de netheid van de kamers en dat je ons hotel met meer sterren beschouwt. Heel erg bedankt! We hopen van harte dat we je binnenkort weer een fantastisch welkom mogen heten! Met vriendelijke groet. MD DESIGN HOTEL - Portal del Real.

Beoordeeld op 21 april 2019

Perfecte ligging, schoon, lekker bed, heerlijke douche, ruime kamer, top personeel! Een aanrader!!!!!!! Geen ontbijtservice in hotel aanwezig maar des te leuker om in barretjes om de hoek te ontbijten.

Datum van verblijf: april 2019
MD Design Hotel P, Propietario van MD Design Hotel - Portal del Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2019

Beste Annemieke V: Het was me een genoegen om je als gast te mogen verwelkomen en we zijn blij om te weten dat je hebt genoten van je verblijf in onze accommodatie. Ik wil je bedanken voor je vriendelijke reactie namens het hele team dat werkt met de bedoeling om onze gasten de beste services aan te bieden. Ik hoop dat we je in de nabije toekomst kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet. MD DESIGN HOTEL - Portal del Real.

Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ontzettend fijn benaderd bij binnenkomst. Erg vriendelijke dame. Eerste impressie is echt heel mooi. De kamers zijn goed schoon en worden elke dag ook weer schoon gemaakt indien gewenst. Erg ruim! Voorzien van alle moderne gemakken. Bedden slapen erg goed, en totaal geen last van andere hotelgasten of herrie van buiten af. De ligging naar het centrum echt perfect in combinatie met de prijs. Ongeveer 10 min lopen en je staat in het centrum. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
MD Design Hotel P, Propietario van MD Design Hotel - Portal del Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2018

Beste Geri V: Heel erg bedankt voor het nemen van de tijd om uw mening te schrijven. Het was een genoegen om u als gast te hebben en te weten dat u van uw verblijf in ons hotel genoten heeft. Ik wil namens het hele team bedanken. Het is erg belangrijk voor ons dat onze klanten zich prettig voelen tijdens hun verblijf in ons hotel. Reacties zijn altijd een aanmoediging voor ons om ons werk te verbeteren en de tevredenheid van onze klanten te bereiken. Ik hoop dat we je in de nabije toekomst weer kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groeten MD DESIGN HOTEL - Portal del Real.