“Lekker gegeten ”
Beoordeling van Kaori Ruzafa

Kaori Ruzafa
Geclassificeerd als nr. 2 van 3.973 Restaurants in Valencia
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk. Reserveren is gewenst. Gerechten worden super bereid. Bediening perfect. Is een vrij kleine zaak dus reserveer maar een of twee weken vooraf gaand aan je voorgenomen bezoek.

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt wat verscholen en ziet er weinig uitnodigend uit. Ook de inrichting is redelijk kil en industrieel. Open keuken wat vertrouwen wekt. Zeer vriendelijke bediening door allemaal jonge mannen.
Elk gerechtje was lekker tot overheerlijk. En de presentatie top! Kunstwerkjes op je bord. En originele combinaties van smaken, kleuren en structuren. Echt een topadres voor wie graag sushi eet en open staat voor vernieuwing!

7 april 2018 beoordeeld

Japanse gerechten omgetoverd tot genot voor smaakpapillen. Vooraf reserveren! Reservatie kan enkel op bepaalde tijdstippen

3 april 2018 beoordeeld

Vanavond de stoute schoenen aangetrokken en zonder gereserveerd te hebben om 20.30 bij Kaori aangekomen. Niet slim, want ze zijn steevast vol met reserveringen. Wij mochten aan de bar plaatsnemen. En daarna heel wat teleurgestelde mensen nog zien vragen om een tafeltje. De jonge mannen doen hun best om iedereeen van eten en drinken te voorzien, heerlijke gerechten uitgekozen o.a. Tartaar van tonijn met avocado, zalig, tempura van zeevruchten ook zalig, vervolgens nog maki kani heel bijzonder en zo heerlijk dat we die daarna nogmaals genomen hebben. Ook op aanraden nog nigiri met zeebaars. Kortom, zalige gerechten. Het is dat we niet nog erg veel langer in Valencia blijven maar zeker een aanrader.

1 april 2018 beoordeeld

Dit is geen gewone sushi, dit is ware Food Art. Omdat we uit de kaart met Japanse gerechten, in het spaans geschreven, niet wijs konden worden hielp de ober ons door een verrassingsmenu te maken van 4 gangen en een dessert. We aten zowel vis als vlees en konden tevoren aangeven wat we beslist niet wilden eten. De gerechten kwamen vrij snel achter elkaar maar we konden aangeven dat we even wilden pauzeren. Werkelijk alle gerechten waren van top kwaliteit en het dessert van brownie was om je vingers bij af te likken. Hier gaan we beslist terug komen!

Reizigers die Kaori Ruzafa bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Kaori Ruzafa geweest? Deel je ervaringen!