“Vreselijke bediening”
Beoordeling van Hard Rock Cafe Valencia

Hard Rock Cafe Valencia
Reserveren met
Hard Rock Cafe Valencia is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 404 van 4.189 Restaurants in Valencia
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 6 personen gaan eten.
Voor twee personen kwam het eten en toen die klaar waren vijftien minuten later de rest. Ze hadden het systeem zogenaamd veranderd maar snapten er klaarblijkelijk niets van. Zelfs een drankje van de zaak kon er niet vanaf. Een waardeloze tent

HardRockSpain, Director de Relaciones con Clientes van Hard Rock Cafe Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Thank you for sharing your review about Hard Rock Cafe Valencia.

We take great pride on creating memorable experiences and we are interested in gathering additional details. We would really appreciate it if you would please contact us on wecare@hrcvalencia.com

Sincerely,

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Hard Rock Cafe in Valencia beschikt over een mooi terras maar dat is enkel open in het weekend. Mijn hamburger was niet volledig gebakken zoals gevraagd. Voor de rest de uitstekende service die we gewoon zijn van HRC!

HardRockSpain, Director de Relaciones con Clientes van Hard Rock Cafe Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Thank you so much for sharing your review about Hard Rock Cafe Valencia.

We would like to thank you for your positive comments and for highlighting our staff and our terrace. We also want to tell you that we have managers around the cafe delighted to help you at the moment with any matter that you have.
We are looking forward to welcoming you back soon!

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke burgers in een tof decor.
Het eten is gewoon lekker, geen twijfel mogelijk.
Theo original burger is TOP.

HardRockSpain, Director de Relaciones con Clientes van Hard Rock Cafe Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Thank you so much for sharing your review about Hard Rock Cafe Valencia.

We would also like to thank you for your positive comments about our place and for highlighting our burgers. You are the best!!
We hope to see you soon again, we will be glad to see you around!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Gezellig sfeer met heel erg vriendelijk personeel. Het restaurant ziet er netjes uit.

We would like to thank you for sharing this fantastic review about Hard Rock Cafe Valencia!

It makes us truly happy to read about your experience! We would also like to thank you for your positive comments about our food, our cozy atmosphere and our friendly staff!

We hope that you will come back to visit us again very soon!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon lekker eten en vriendelijk personeel en mooie decoratie aan de muur. Dessert is van epische proporties. Gelukkig was een doggybag mogelijk.

Reizigers die Hard Rock Cafe Valencia bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Hard Rock Cafe Valencia geweest? Deel je ervaringen!