Vandaag geopend: 09:30 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Erg leuk om Valencia te leren kennen

leuke fietstocht met Jessica. Zij woont meer dan 5 jaar in Valencia en heeft veel informatie ... meer lezen

Beoordeeld op 1 september 2020
MichaF14
Aanrader!

Beoordeeld op 21 augustus 2020
dtjeb
Lees alle 317 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Valencia
vanaf US$ 30,16
vanaf US$ 33,17
Natural Hot Springs-dagtour
339 beoordelingen
vanaf US$ 101,65
vanaf US$ 53,32
Beoordeeld op 21 augustus 2020

Enthousiaste en kundige gids Benjamin heeft ons per fiets meegenomen langs allemaal leuke plekken in Valencia. Erg leuk, want na de tour wisten we waar alle leuke plekken zitten en konden we de stad verder op eigen houtje ontdekken. Overigens, de restauranttips op de website zijn top!

Datum van activiteit: juli 2020
VerrassendValencia, Propietario van Verrassend Valencia Tours & Bike Rental, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020

Enorm bedankt voor je enthousiaste berichtje! Onze gids Benjamin is een topper! Heel fijn om te horen dat jullie hebben genoten van de fietstour en mooie plekjes hebben ontdekt. Leuk dat jullie ook onze website hebben gevonden, daar is inderdaad nog veel meer info over Valencia te vinden. :-) Graag tot ziens in deze fijne stad! Saludos, team Verrassend Valencia

Beoordeeld op 5 augustus 2020

Ik heb in juli onder begeleiding van Wilma een fietstocht gemaakt door Valencia. Valencia is sowieso een geweldige stad om te verkennen per fiets. Daarnaast waren de fietsen van Verrassend Valencia van erg goede kwaliteit. Fijne fiets! Ook de fietstocht zelf was goed bevallen. Het is fijn om via de fietstocht een eerste beeld te krijgen van de stad. Daarnaast krijg je een toelichting bij de bezienswaardigheden die je aandoet. Dus een aanrader om meer te weten te komen van Valencia!

Datum van activiteit: juli 2020
VerrassendValencia, Propietario van Verrassend Valencia Tours & Bike Rental, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2020

Buenos días, dankjewel voor je attente berichtje! Leuk dat je op pad bent gegaan met onze gids Wilma! Inderdaad perfect om onze fietstour aan het begin van je verblijf te doen en de stad zo een beetje te leren kennen! Hopelijk thuis nog lekker aan het nagenieten van de vakantie en deze mooie stad. :-) Saludos, team Verrassend Valencia

Beoordeeld op 1 augustus 2020

We hebben een leuke en mooie fietstocht gemaakt door Valencia. We zijn zowel in het oude centrum als daar buiten geweest, een mooi indruk gekregen van de stad. Onze gids Benjamin was erg enthousiast en heeft onze leuke tips gegeven van restaurants om uit heerlijk uit eten te gaan.

Datum van activiteit: juli 2020

Hola! Super tof dat jullie met jullie gezin de stad op een leuke manier hebben ontdekt samen met onze gids Benjamin! En wat kun je hier lekker eten en drinken, hè? ;-) Hartstikke bedankt voor je enthousiaste berichtje en we hopen jullie in de toekomst nog eens terug te zien! Saludos, team Verrassend Valencia

Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Bij aankomst gelijk fietsen geregeld. Duidelijke uitleg, vriendelijk personeel bij ophalen en afhandelen. Zeker een aanrader als je de stad gaat verkennen en is gewoon ook lekker praktisch.
Top!

Datum van activiteit: juli 2020
VerrassendValencia, Propietario van Verrassend Valencia Tours & Bike Rental, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Hola! Super fijn om te horen dat je hebt genoten van onze fietsen en lekker duidelijk bent geholpen in onze shop. De fiets is inderdaad het perfecte vervoersmiddel in Valencia. Dankjewel voor je berichtje en we zien jullie graag nog eens terug!

Saludos, team Verrassend Valencia

Beoordeeld op 11 juli 2020 via mobiele applicatie

Erg leuk, enthousiaste mensen. Goed verhaal bij alle bezienswaardigheden, echt een aanrader. Zowel het oude als nieuwe gedeelte gezien.

Datum van activiteit: juli 2020
VerrassendValencia, Propietario van Verrassend Valencia Tours & Bike Rental, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2020

Hola Berry! Dankjewel voor je berichtje, echt leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! We delen alle mooie verhalen over Valencia en onze tips heel graag met jullie! Er is genoeg te beleven in en rondom de stad, dus wie weet tot ziens! Saludos, team Verrassend Valencia