Vandaag geopend: 09:30 - 14:00, 16:30 - 20:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fijne start van een fijn weekend in Valencia!

Onze eerste activiteit tijdens ons weekend in Valencia, zodat we meteen de stad een beetje leren ... meer lezen

gisteren beoordeeld
swtang76
Leuke manier om Valencia te ontdekken.

Dit is echt een aanrader! Wij hebben deze fietstocht gedaan met een aantal vrienden en is echt een ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
Tom L
Wilrijk, België
via mobiele applicatie
Lees alle 256 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Valencia
vanaf US$ 28,08
vanaf US$ 25,84
vanaf US$ 19,10
vanaf US$ 33,70
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben via de site geboekt voor een stads fiets tocht.
Wat een mooie rondleiding op de fiets met een zeer leuke meid die het verhaal mooi bracht over Valencia zeker een aanrader als je in Valencia bent.
Zeer verrassend Valencia super

Datum van activiteit: september 2019
VerrassendValencia, Propietario van Verrassend Valencia Tours & Bike Rental, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hola!

Wat een super review hebben jullie achtergelaten! Vinden we echt heel leuk om te lezen. Fijn dat jullie zo hebben genoten van de fietstocht en een goede indruk hebben gekregen van de stad. Vertel het vooral door! ;) Wellicht tot een volgende keer!

Saludos, Team Verrassend Valencia

4 weken geleden beoordeeld

We hadden een leuke gids (Anna) en kregen leuke stukjes van Valencia te zien met leuke en interessante informatie.
Gemakkelijk om de fietsen langer te huren. Prima fietsen en alles netjes geregeld. Prettige communicatie.

Datum van activiteit: augustus 2019

Hola Thijs,

Dankjewel voor je mooie 5 sterren review. Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad en Valencia een stuk beter hebt leren kennen! Hopelijk hebben jullie de rest van de dag nog meer van Valencia kunnen ontdekken. Tof ook om te horen dat de communicatie en de service goed is bevallen!
Wellicht tot een volgende keer! :)

Saludos, Team Verrassend Valencia

4 weken geleden beoordeeld

Heel tevreden, veel informatie, Jessica zeer allert en behulpzaam. Toch blijft het opletten met fietsen die je niet gewoon bent.

Hola!

Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze gids en veel hebt geleerd over deze prachtige stad. Fietsen in een andere stad met een fiets die niet van jezelf is, is soms even wennen inderdaad. Fijn dat je er desondanks toch van hebt genoten!

Saludos,Team Verrassend Valencia

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Alleraardigst ontvangen en soepel verloop vd uitgifte van de fietsen. Twee e-Bikes gehuurd. Helaas ging het mis. Mijn moeder kwam thv van het strand ongelukkig ten val (een half uurtje van verrassend Valencia vandaan).
Ik heb het kantoor uiteraard telefonisch op de hoogte gebracht en uitgelegd dat er twee voorbijgangers waren die de fietsen wel terug wilde fietsen/brengen naar het kantoor van verrassend Valencia. Fantastische mensen, zo aardig! Het was immers toch een half uur fietsen voor hen en ze hadden eigenlijk geen tijd. Echter had ik het persoonlijk erg fijn gevonden als verrassend Valencia OF had aangeboden om de fietsen toch ZELF op te komen halen, zodat deze voor ons wildvreemde mensen ons probleem niet op hoefde te lossen OF om in ieder geval de taxi voor deze lieve mensen te betalen (terug naar hun originele plaats van bestemming) als dank je wel voor het netjes retourneren van de fietsen. Op het moment van paniek (mijn moeder was immers met haar hoofd op de grond terecht gekomen) was het een zorg minder geweest als verrassend Valencia NET even wat beter meedacht, zodat ik me enkel over mijn moeder hoefde te bekommeren en niet over de terugkeer vd fietsen...(Vanzelfsprekend hebben wij deze fantastische voorbijgangers niet zelf de taxi laten betalen EN hebben we wat extra geld overgemaakt als dankjewel!). Verrassend Valencia: in geval van calamiteiten de juiste hulp bieden is part of the job. Daarom voor ons helaas enkel twee sterren...
ps, na een bezoek van het ambulance team gaat het gelukkig redelijk met haar.

Datum van activiteit: september 2019

Hola! Allereerst bedankt voor jullie review, we zijn altijd blij met recensies van onze klanten, ook de wat minder positieve ;)

We hebben je enkele malen geprobeerd te bellen n.a.v. deze recensie, maar helaas lukt het niet je te bereiken. We vinden het superjammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze afhandeling van deze nare gebeurtenis! We hebben je die dag een aantal keer per telefoon en nog kort 'live' gesproken en hebben helemaal niet het idee gehad dat je niet blij was met de manier waarop we dit samen hebben opgelost... vinden we echt heel jammer! Zoals aan de telefoon uitgelegd hadden we zeker twee taxi's kunnen sturen om jullie fietsen op te halen, maar aangezien dit best veel tijd kost (jullie hadden immers op de taxi's moeten wachten) was het een betere en vooral snellere oplossing dat de twee voorbijgangers jullie fietsen terugbrachten. We zijn de eersten om toe te geven dat dit een beetje een vreemde situatie was en dat het geen 'normale' oplossing is dat onbekenden je fietsen terugbrengen, maar juíst gezien de staat van je moeder hebben we voor deze snelle en meest praktische oplossing gekozen. We hebben deze twee mensen uitgebreid bedankt, het was echt top dat ze zowel jullie als ons zo hebben geholpen! We vinden het jammer dat je de indruk hebt gekregen dat we jullie niet de juiste hulp hebben geboden, we proberen juist in dit soort situaties mee te denken.. Onze oprechte excuses dat je dit niet zo hebt ervaren! Heel fijn om te horen dat het beter gaat met je moeder, hopelijk hebben jullie afgezien van deze mindere ervaring een mooie tijd in Valencia gehad!

Un saludo,
Verrassend Valencia

Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Nadat we vorig jaar Valencia lopend verkend hebben wilden we dit jaar een fiets huren om het bereik te vergroten. Al snel kwamen we hier terecht.

Toch wel fijn om een fiets te huren bij Nederlanders. Dat voelt vertrouwd, zeker omdat je ook een boeg achter moet laten. Volgende keer komen we hier zeker terug. Goede fietsen. Snel en vriendelijk geholpen.

Voor de mensen die net als wij van buiten Valencia met de auto kwamen, gebruik vooral de P&R terreinen. Wij gebruikten Valencia Sud, paar haltes met de metro, 3 minuten lopen en we stonden bij Verrassend Valencia.

Hola!

Bedankt voor je review, wat superleuk dat jullie zo enthousiast zijn over Valencia en over het huren van onze fietsen! Inderdaad een topmanier als je wat meer van de stad wilt zien :) Goed om te lezen dat je tevreden bent over de fietsen en onze service. Wie weet tot een volgende keer!

Un saludo, Verrassend Valencia